19/05/2017

Bookworm: Dan Brown - Digitalna Tvrđava

Nova kategorija na blogu koja je odavno na čekanju je ugledala svjetlost dana. Planiram da vam kratko tipkam o knjigama koje sam pročitala neću li vam dati podsticaj da ih i vi pročitate.
Volim podijeliti sa ljudima nešto što je dobro i što mi se sviđa jer meni knjige generalno daju mnogo dobrih osjećanja i malo više riječi u vokabularu. Mislim, znam da nisam jedina...


Dan Brown je onaj koji stoji iza Da Vincijev kod i Inferno bestselera. Po meni jedan dobar pisac romana koji čovjeka tačno drži "hooked" na knjigu do poslednjih stranica. I ovaj roman sam pročitala za kratak period.
Digitalna tvrđava je njegov prvi roman i sigurna sam da ćete je i vi pročitati sa guštom. Iskrena preporuka. ;)

U pitanju je tzv. tehno-triler pun zapleta i prekretnica čak od prvog poglavlja. Volim ovaj žanr i uživam otkrivajući detalje.
Na početku knjige imate osjećaj da znate mnogo stvari i pretpostavljate šta se dešava, ali vjerujte da će vam se mišljenje promijeniti više puta do kraja.

Radnja je smještena u zgradi NSA - Nacionalna Sigurnosna Agencija, u Americi. U nekoliko dana koliko traje radnja, zaposlenici pokušavaju da pronađu riješenje za problem koji je nastao unutar glavnog računara. Glavni likovi su na lepezi od najboljeg do najgoreg. Oni od kojih ne očekujete neke postupke će vas prosto 'posaditi' na stražnjicu. Ovaj roman ima ono što svaki triler treba da ima. Plot twist mi je najdraži potez književne gimnastike. (Vauuu, kao neka metafora)
*yup, opsjednuta sam IT-em pa su mi ovakve knjige prezanimljive, bez obzira na to što imaju pomalo nemogućih situacija, ali šta je tu je.

Dok sam čitala knjigu, tih 5-6 dana, samo sam o njoj pričala ljudima koji ju jesu i nisu pročitali. Iz nove kategorije ćete mnogo naučiti o meni i onome što volim. U čemu sam strastvena i kako provodim vrijeme kad ne tipkam s vama.

Nadam se da sam vas zainteresovala da ju pročitate ako već niste.
A ako ste je već pročitali, kakav je vaš utisak?


Do slijedećeg čitanja, uživajte u divnom vremenu,


Mia


*na Facebook stranici je u toku nagradna igra- klik ovdje

2 comments:

  1. Draga , divna knjiga. Nisam je jos uvek procitala , ali je sigurno divna. 💋
    Pratim te , pa ako želiš uzvrati. Usput ostavi komentar na poslednjem postu. ❤
    Dreaming of fashion and beauty

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pročitaj obavezno. Fenomenalna je!


      <3

      Delete