15/05/2017

Avon Mark. Liquid Eyeliner

Dugo nisam imala priliku koristiti eyeliner koji me je natjerao na strpljenje i usavršavanje.



Avon Mark. eyeliner u olovci je jedan od proizvoda iz Mark. linije za koji je rečeno da je 'za odvažne', pa sam ja odlučila da ga testiram i probam biti odvažna... Samo probam.

Šalu na stranu...
Ovaj eyeliner koristim skoro mjesec dana i čekala sam da promijenim svoj način nanošenja da bih vam mogla tipkati apsolutno iskreno iskustvo. Vježba, vježba i samo vježba.
Okej, vjerovatno se pitate zašto.
Ja sam navikla nanositi eyeliner sa četkicom jer sam glavom bez obzira bježala od eyelinera u olovci čisto zbog toga što im vrh traje cijela 2 dana, i onda se slomi. I mogu ga baciti odmah.
Kao što znate, četkice za eyeliner su sitne, tanke i savršeno precizne, pa mi uopšte nije trebalo mnogo da nabacim stil 'sharp AF'. Još ako je uz to eyeliner odličan, izgledam kao jedna od onih 'instagram sa mnogo photoshopa, a malo znanja'. I naravno, opet se šalim.
Ne zaboravite da sam ja samo jedna od djevojaka koje uživaju u makeup-u zbog sebe, izbjegavajući da šminkam bilo koga drugog.



Sada da pređemo na konkretniju priču...
Avon Mark. eyeliner u olovci na prvu izgleda kao i svaki drugi. Crna tanka "olovka" od plastike. Poklopac je bijeli i samo daje 'hint' onoga što je unutar.
Prezanimljiva stvar je upravo vrh eyelinera. Izgleda kao marker.





U početku mi je bilo veoma teško dovesti do onoga 'precizne i tanke linije' ali nakon tog perioda koji sam sebi odredila uspjela sam naučiti koristiti ovaj tip eyelinera. Super stvar je što se vrlo lako nanosi i vrlo brzo suši. Nije vodootporan pa ga micelarna skida u jednom potezu, ali se uopće ne razmazuje i ne preslikava. Mislim, bar na način na koji ga ja koristim. Podloga za sjenu - sjena - eyeliner.
Nije ga potrebno ponavljati da bi dobili na intenzitetu, jedan sloj je sasvim dovoljan za normalan izgled, ali ukoliko želite nešto drugačije i jače, vrh eyelinera je takav da vam pruža razne mogućnosti. Da li ćete napraviti diskretnu tanku liniju ili pak nešto upečatljivo, to je apsolutno na vama!


Primijetila sam da nakon 5-6 sati pomalo izblijedi. To se vidi tek kada se malo bolje zagledate.
Ja sam na početku bila pomalo skeptična iz razloga što se vrh nakon nekoliko korištenja počeo trošiti. Ali sam to riješila noktima - uklonila onaj tzv. višak na spužvici. Sada je sa eyelinerom baš sve okej. Nisam sigurna iz kojeg razloga se to dogodilo, ali se nadam da se neće opet ponoviti.
Druga stvar je činjenica da na početku nisam imala dozu strpljenja, ali se sve to na kraju posložilo i tako je nastao ovaj divni post.

Ovaj eyeliner preporučujem vama koji imate strpljenja ali i znanja, kada se govori o savršeno tankim i preciznim linijama.
Ja ću ga nastaviti koristiti sa zadovoljstvom, a nadam se da ćete i vi.




Koji je vaš najdraži Avon Mark. proizvod? Koji ste imale priliku probati? Koji bi voljele da vam predstavim slijedeći ?


Lijep pozdrav,


Mia

4 comments:

  1. Divna i detaljna recenzija :) Odlicne slike i lepo napisano :)


    Tijanina šminkernica

    ReplyDelete
  2. Uvek stavljam podlogu i fiksiram je kada nanosim ajaljner i ne samo sto produzava njegovu trajnost vec mi nekako i samo oko lepse izgleda :) DIvan post <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja nemam običaj fiksirati podlogu puderom, nego nekako imam osjećaj da sjena odradi svoje :D

      hvala <3

      Delete