08/05/2017

Queen Bee projekat


Napokon je došlo vrijeme da vam tipkam o novom hobiju koji sam odlučila pokrenuti iz razloga što mi je uvijek bio draže napraviti sebi nešto što sam zamislila nego tražiti to isto. Kako je manija za chokerima krenula vrtoglavo, i ja sam bila jedna od djevojaka koje prosto moraju imati barem jedan u kolekciji.

Pa sam onda pomislila da bih mogla biti dodatno kreativna pa tu i tamo prodam pokoji.

Kroz nekoliko fotografija ću vam pokazati što sam ja to do sada napravila, pa u slučaju da vas zanima nešto, možete mi se javiti na Facebook stranicu, Instagram ili mailom. Sve linkove ću vam ostaviti na kraju posta.


 Na instagramu ste mogli primijetiti da volim ovakve detalje pa ih rado koristim.

Što se tiče narukvica, još uvijek se onaj kreativac budi u meni, pa uglavnom koristim ideje sa Pinteresta i sličnih stranica.
















I opet, ovaj novi hobi kombinujem sa onim stalnim pa ne propuštam da sa vama podijelim mnoooogo fotografija. Nadam se da ste uživali.


Kontakt:
Facebook stranica Queen Bee 
Instagram stranica @queenbee.jewelry

Lijep pozdrav,


Mia



No comments:

Post a Comment