21/01/2017

AVON: Ideal Flawless Pressed Powder

"Novi Avon Ideal Flawless puder u kamenu pruža besprijekoran završni efekt koji istovremeno djeluje prirodno. Formula s inovativnom Invisiblend tehnologijom za savršen izgled iz svakog kuta. U dvije prilagodljive nijanse koje pomažu prikriti neželjeni sjaj te nesavršenosti na koži lica. " - Žena.hr


Ovaj puder je definitivno jedan od dražih kozmetičkih proizvoda koje sam dobila na testiranje, barem što se tiče dekorative.
Isti dan kada sam ga dobila u ruke, iskoristila sam ga da kompletiram makeup.

Crno pakovanje koje se otvara "na klik", istih karakteristika kao i Duo Contuor o kojem sam tipkala ovdje. Jedina razlika su zlatni detalji i Avon ispisano u zlatnoj boji na poklopcu. Tvrda plastika i ogledalce, sve potrebno da tu i tamo pogledamo u kakvom je stanju makeup look kada smo negdje. U pakovanju je 10 gr proizvoda i rok trajanja je 24 mjeseca.
Dolazi u kartonskoj kutijici na kojoj piše uglavnom sve što trebamo da znamo o sastavu i načinu upotrebe. Kutijica je odlična ideja s obzirom da na pakovanju ostaju otisci i mrlje čim se uzme u ruke. A viška zaštite nije na odmet.




U pakovanju također dođe spužvica koju ja iskreno ne volim koristiti za nanošenje pudera u kamenu. Mojoj mami recimo odgovara. Meni ne. Ali dobro, što je tu je.



U pitanju je nijansa Light Medium i za moj ten je odgovarajuća. Mada iskreno sam po sebi i ne tonira mnogo. Samo pravi blagi mat završetak sa malo "boje".  Pri nanošenju četkicom ne ostavlja fleke i moguće ga je ravnomijerno nanijeti bez mnogo truda.
Ispunio je moja očekivanja!

Ovakve stvari testiram duži period i uvijek testiram kada planiram da dan provedem aktivno, jer se uglavnom tad pokaže koliko je neki proizvod dobar,a koliko je samo dobro marketinški predstavljen.
Ovaj sam puder prvi put testirala jednog divnog "aktivnog" dana od 12 sati. Tek oko 6. sata je trebalo popraviti* nosić. Jer je kritično "mastan" svakako. I to je uglavnom to.
Primijetila sam da nakon popravljanja zone nije bilo ružnih fleka i nejednakosti. To je jedna od vrlo bitnih odlika.

* "popravljanje" je proces pri kojem višak masnoće skinem tapkanjem Palome na određenu zonu, pa onda nanesem malo pudera. 


 Definitivno ne stvara onaj "brašnasti" izgled i sasvim  prirodno pristaje koži. Nanosila sam ga i samo preko kreme za lice, za onaj "brzi" makeup do prodavnice i sasvim je korektno izdjenačio nepravilnosti i ten.








Razmišljajući o tome kako da sumiram ovaj blog post, mnogo sam upoređivala ovaj puder sa onim kojem sam vijerna već godinama i kao što rekoh, Ideal Flawless je ispunio moja očekivanja!


Hvala na čitanju,

Pozz,

Mia


No comments:

Post a Comment