24/07/2016

AVON NutraEffects Miracle Glow

Suhi zrak, sunce i morska so nije bilo baš pozitivno za moju kožu lica. Morska voda je jeste očistila ali je pri tome dosta isušila pa mi krema nije bila od neke koristi.
Nekoliko dana prije nego sam otputovala na odmor, bila je Digital Divas konferencija o kojoj možete čitati ovdje, pa smo mi blogerice dobile bogate paketiće sa AVON proizvodima, koji su na prvu, drugu, treću (koliko i dokle hoćete) vrlo kvalitetni i korisni. Jedan od tih proizvoda je i Miracle Glow ulje za lice koje sam odmah odlučila ponijeti na ljetovanje jer sam bila ovjerena da će fino poslužiti.
Nisam se prevarila.

Dry air, sun and sea salt were not very positive for my skin. Sea cleaned it but it also dried my skin so  cream was not much useful.
A few days before I left on vacation, I was on Digital Divas conference of which you can read in previous blog post, and we bloggers got rich packages with AVON products, which are on the first, second, third (and how long you want) use very good quality and useful. One of these products is the Miracle Glow Face Oil that I immediately decided to take a vacation because I was sure it will help.
I was not wrong.



"Lagana, nemasna formula brzo se upija u kožu i dubinski njeguje. Prikladno za osjetljivu kožu."

"A light, non-greasy formula absorbs quickly into the skin and deeply nourishes. Suitable for sensitive skin."





Ulje je u staklenoj bočici sa pumpicom koja je apsolutno korisna za pravilno doziranje bez da pretjeramo. U bočici je 30ml proizvoda i rok trajanja je 12 mjeseci. 

The oil is in a glass bottle with a pump that is absolutely helpful for the correct dosage without having to overdo. The bottle contains 30ml product and shelf life is 12 months.





Miriše predivno i definitivno nije ono ulje koje ostavlja težinu na licu. Nakon svakodnevnog korištenja skoro 2 sedmice, sa sigurnošću mogu reći da je ovo najbolje ulje za lice koje sam ikad koristila. A bilo ih je dosta.

Moje druženje sa njim je počelo na moru, nakon što mi je lice počelo da reaguje na morsku so. Okupala sam se i bukvalno potrčala da ga stavim. Dovoljno je 2-3 kapi da se razmaže na kompletno lice. Ja prvo nanesem tačkice, kao kad puder nanosim i onda kružnim pokretima umasiram u kožu.
Nakon 3-4 dana korištenja su mi zone koje je malo sunce uhvatilo, bile mekane, nježne i kao nove, a ostatak lica je imao baš finu boju tena.

Sa ovim uljem, suha koža je prošlost. Isto tako je ne masti uopšte nego joj daje finu hidrataciju i sva manja oštećenja liječi.
Moja znatiželja je preovladala pa sam ulje dala i mami da ga testira na masnoj koži lica i na suhim rukama (Što da ne. ) i uopšte mi se nije požalila na bilo kakve nepravilnosti i smetnje. Čak štoviše, rekla mi je da joj je rukama bilo zaista ugodno i da joj prilično hidratizira kožu koja je zaista oštećena. Dosta krema joj nije pomoglo. :)


It smells wonderful and definitely is not like other oils that leave the weight on your face. After daily use for almost 2 weeks, I can safely say this is the best face oil  I have ever used. And there were plenty.

My association with it began at sea, after my face began to react to the sea salt. I took a bath and literally ran to put it. Just 2-3 drops to be spread over a complete face. I first applied the dots, like I apply foundation and then with a circular motion I massage into the skin.
After 3-4 days of using it on zone that is a little sun caught, it got soft, gentle and as new, and the rest of the face had very fine skin tone.

With this oil, dry skin is past. It is also not too oily but gives a fine hydration and all minor damage heals.
My curiosity prevailed, and I gave oil to my mom to test it on the oily skin of the face and dry hands (Why not.) And she did not complain to any irregularities and disturbances. Moreover, she told me that her hands were really comfortable and that they got hydrated. And honestly, after everything she used, it is a miracle. :)



Fotografija je nastala 20ak minuta nakon nanošenja. Treći dan.

Testirala sam ga na više načina, poslije čišćenja lica i prije nego se našminkam i zaista nije bilo neugodnosti.
AVON je spas za ovo ljeto.



Hvala na čitanju.

I tested it in several ways, after cleansing and before putting makeup and it is really awesome.
AVON is the lifesaviour for this summer.



Thanks for reading.

Mia.

13 comments:

  1. Stalno nesto citam o ovom cudu a nikad da ga uzmem !! Divan post :)

    Charming Coco

    ReplyDelete
  2. Dajem ti savjet. Kako se nanosi ulje na lice. Nemoj zamjerit. Stavi do 4 kapi protrljaj medju dlanovima. I onda samo utapkaj. Vidices razliku. To mnogo ljudi radi da u trljavaju a ne utapkaju.

    ReplyDelete
  3. Inace i ja vec cekam svoje predivno je 💎

    ReplyDelete
  4. Nanosi ga tako da ga prvo jedno 4 kapi zagrijes medju dlanovima i utapkaj na lice. Primjetiti ces razliku 💎 i ja cekam svog . Xoxo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala na savjetu. Probati ću i tako, mada sam uvjerena da to baš i nije dobar način jer pri procesu trljanja dlanovima ulje ostaje na njima i ne prenese se baš fina količina na lice. :D


      Hvala :D pozz

      Delete
  5. Divan post !
    Odlične slike <3
    Voljela bih probati ovaj proizvod i nadam se da hoću .
    Pogledaj moj blog : http://herecomesajla.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  6. I've never tried anything from Avon but this just might be my next purchase. I hate it when oils are thick, especially face oils but this looks so great on your skin!
    www.berrylita.com

    ReplyDelete
  7. Planiram vec duze da ga nabavim, ali sam bila skepticna po pitanju toga sto je ulje. Iako ga reklamiraju svi, bio avon ili drugi brend. Pomogla si mi i nadam se da cu ga uzeti u skorije vreme. 😊

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vjeruj mi da se nećeš pokajati. Ja sam ugrabila neki dan sniženje i obnovila zalihu. :D

      Delete
  8. Odlično je ulje.Koristim i super za moju suhu kožu.

    ReplyDelete
  9. Ne znam jeste li probali Alverde ruzino ulje za lice ali za slucaj da niste toplo ga preporucujem.Odlicno hidratizira ,nije gusto brzo se upije a odlicno je za kožu sklonu aknama.Jedina mana je jaci miris ali taj miris takođe veoma brzo nestane tako da i nije neki problem.Ja imam probleme s aknama na leđima i stvarno mi je pomoglo.Pozdrav :)

    ReplyDelete