11/01/2017

Maybelline New York: The Blushed Nudes



Ne malo prije kraja 2016. godine sam kupila The Blushed Nudes paletu koja ima sve one nijanse koje nisam imala u svojoj kolekciji. I ovako, nakon jednog perioda svakodnevnog korištenja, došlo je vrijeme da vam predstavim kompletno mišljenje o ovoj paleti.

Perfekcija za male pare.



Post nije završen, naravno.


Početi ću od pakovanja:
Čvrsta plastika biserno roze boje dimenzija da stane u mali neseser sasvim regularno. I have a thing za mala pakovanja i ovo mi je jedno od dražih.
Na poleđini pored sastava i roka trajanja možete naći prijedloge za kombinovanje nijansi. Moram naglasiti da je to zaista praktično, pogotovo za nekoga ko je tek počeo da koristi šminku. I ja sam sama ove prijedloge dobro razradila.
Na paleti također možete vidjeti sigurnosnu naljepnicu koja garantira da neka radoznala i nekulturna djevojka nije ostavljala svoje otiske i bacile na sjenama. Na tome se proizvođaču posebno zahvaljujem.





U paleti je 12 nijansi od kojih je 11 shimmer, a jedna mat. Ova paleta se može staviti u kategoriju onih idealnih za svako doba dana. U zavisnosti od kombinacije, možete postići onaj neutralni dnevni look i glamurozni večernji look.
Kvalitet  je u odnosu na cijenu podcijenjen jer je pigmentacija fenomenalna. Pri nanošenju se minimalno trusi, blenda se bez problema, 2-3 poteza četkicom i prelazi se ne primjećuju. Sjene su poprilično blage i imaju taj neki tzv. baršunasti izgled na prvu. 

Postojanost je po meni najbolje testirati sa i bez baze. Sa bazom sjena bude netaknuta skoro 8 sati. Za moje masne zone u koje ukljucujem i kapke, to je izvrsna postojanost.
Testiranje bez baze je proslo zadovoljavajuće. Tek nakon 3 sata sam primijetila da se sjena počela skupljati na pregibima.

*bez baze - ne mislim na tapkanje sjene preko tek nanesenog pudera, da se razumijemo. 
*Netaknuta meni znači da se nije skupila na pregibima i da pigment nije "ispario".
*o postojanosti ispričah priču, pigmentaciju ćete vidjeti na fotografijama.





Dva reda sjena su podijeljene na svjetlije i tamnije. Dosta se razlikuju ali kada se kombinuju, predivno izgledaju.

U prvom redu, s lijeva na desno:

1. Bijela shimmer - uglavnom je koristim da naglasim dio ispod obrva i uglove očiju. Na svim paletama je ovo nijansa koju najbrže potrošim. Ima blagi shimmer, skoro pa se i ne primjećuje.
2. Ova nijansa meni je nešto kao bež-roskasta sa dooosta shimmera.
3. Bež shimmer - divno izgleda kada se utapka po sredini kapka kada recimo koristite mat sjene u smeđoj ili nekoj još tamnijoj boji.
4. Roza shimmer
5. "Prljavo" roza mat - jedina mat sjena u paleti
6. Svijetlija smeđa sa zlaćanim shimmer česticama


U drugom redu, s lijeva na desno:

1. Uopće ne mogu da definišem ovu nijansu.
2. Smeđa sa blaaagim shimmerom
3. Ovu bi nijansu moja mama nazvala - boja bijele kafe i ja ovu nijansu zaista volim.
4. Nešto između maslinasto zelene i smeđe
5. Definitivno najljepša nijansa na paleti i ujedno moja najdraža. Kombinacija roze i crvene, blagi shimmer i ne može se baš uz sve kombinovati. Ako se pretjera, možete izgledati kao da je vaše oko imalo bliski susret s vratima, a to ne želite.
6. Tamno smeđa sa krupnijim česticama zlaćanog shimmera - jednom sam je koristila. Nisam neki pretjeran ljubitelj zlatne boje pa mi ovaj shimmer baš i nije drag. Ali lijepa je kada se nanese.




Prijedlozi koje sam već spomenula su za kombinaciju 2, 3 ili 4 nijanse. U tim kombinacijama svaka nijansa je iskoristiva. I zaista, u slučaju da baš i niste stručni i maštoviti što se tiče nanošenja sjena za oči, s ovim prijedlozima ne možete pogriješiti.




Moj konačan zaključak je da je ovo odlična paleta koju možete kupiti za nekih 18KM ako se ne varam. Trk u najbliži CM / DM.

Jeste li imale priliku koristiti ovu paletu? Ili neku drugu iz iste linije? Kakav je vaš utisak?

Hvala na čitanju. Nadam se da se i dalje pratimo. ;)


Pozz
Mia

5 comments:

  1. Ja ne znam sto citam recenzije oaleta kad je to stvar koje imam na pretek, a oci najrjedje sminkam :D ludo zensko :D
    I uvijek mislim da mi treba ta jos jedna :D
    Fine su mi boje i gledam ovu paletu vec podugo...mozda se odlucim i za kupovinu...Nego, sva si mi slatka!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam bila u istoj fazi dok mi jedan dan nije palo na um da eksperimentišem. Sad mogu i bez ajlajnera izaci, samo da su fine nijanse na očima. :D

      Hvalaaaaaaaaaaaaaaaaa

      Delete
  2. Probala sam Maybelline The Nudes,i zelela bih da probam i tu. Predivan post kao i uvek! Poseti moj blog!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nećeš se pokajati. :D Hvala na čitanju! Pratim tee

      Delete
  3. Vidla sam ovu i onu drugu, i stalno vazem dal da kupim il ne.
    mislim da cu kupit :D

    Honey - blog Royal Lifestyle - Twitter - Instagram

    ReplyDelete