29/06/2017

Ziaja: Multivitaminska regenerativna krema za lice

Danas vam tipkam o kremi koju sam kupila eksperimentalno ali se ispostavilo da mi zaista odgovara u ovim vrelim ljetnim danima. Za ovaj brend sam čula nedavno i najčešće sam čitala o sapunima i kremama od kozijeg mlijeka. Obzirom da sam u recenzijama čitala da kozije mlijeko ne prija pretjerano osjetljivoj koži, preskočila sam te proizvode dok se jednog dana nisam odlučila da kupim hidratantnu kremu i igrom slučaja zaključila da je izbor poprilično bogat.


Eh nakon 20 minuta ispred police sa kremama, i nakon što su me djevojke u CM-u počele čudno gledati, a Isah tapkati u mjestu nestrpljivo jer po ko zna koji put uzimam 2 različite kreme i dvoumim se, odluka ostane na ovoj o kojoj rado tipkam.

Za početak,
na kremi piše da je za zrelu i kožu sklonu sitnim borama. A ja nemam mnogo godina. Samo što imam smijalice, pa eto kao u fazonu sam krema što smanjuju to. S druge strane, ono "multivitaminska i regenerativna" daje utisak da će stvoriti neki vid zaštite i barem koliko-toliko obnoviti tu moju kožu lice koja je osjetljiva.

Kao što vidite, pakovanje je klasično. Plastična kutijica bijele boje, natpis, logo i dosta čvrst poklopac koji se ne odvrće sam. U pakovanju je 50ml kreme i kutijica je dosta mala pa ju je moguće spakovati u torbu u slučaju da volite da uz sebe imate kremu. To mi se sviđa.


Dakle, klasična hidratantna krema bijele boje. Ja sam ju već potrošila, a kupljena je prije nekih mjesec i pol. Divno miriše. Na uputstvu  piše da se nanosi tako što se tapka - nisam se pridržavala toga pretjerano. Ja kremu nanosim kružnim pokretima bez pritiska i tako mi najbolje odgovara. Ova kremica se fino razmazuje i upija veoma brzo. Nakon što upije, koža mi predivno miriše bar 15 minuta. Miris se duže ne zadržava.
Ne stvara osjećaj težine, nije masna  i hidratizira onoliko koliko je meni to potrebno. Nakon nanošenja se zaista ugodno osjećam. Ja je nanosim samo navečer jer u toku dana koristim ulje za lice, mada sam je jednom probala nanijeti prije pudera i moram reći da je sasvim solidna podloga za šminku.








 Cijena ove kremice je oko 5KM u CM-u i ja sam zaista zadovoljna s njom. Družiti ću se i dalje s njom, sigurna sam.




Jeste li imali priliku probati neke od Ziaja proizvoda? Kakav je vaš utisak ?



Pozdrav,

Mia

No comments:

Post a Comment