06/02/2017

AVON True: Supreme Nourishing Lipstick (Nurturing Nude)

´´Avon True je makeup brend koji ispunjava svoja obećanja.``


Sjedim već 15 minuta i razmišljam kako da započnem tipkanje o ovoj divnoći. 

Moram priznati da su mat ruževi potpuno osvojili moje srce, pa rijetko dolazim u kontakt sa "standardnim" ruževima. Većinu koju sam imala i koju kupim proslijedim mami nakon što ih testiram. 
Ovaj ruž definitivno ima posebno mjesto u mom neseseru.

Crno i rose gold pakovanje zrače posebnom elegancijom. Oblik je kao i svaki Avonov ruž.
U pakovanju je 3,6gr i dolazi u 15 nijansi. 





 Bogata i ujednačena boja na usnama
Dubinska hidratacija koja traje 24 sata
Ugodna formula s uljem jojobe i pčelinjim voskom, sa F15

Ovaj ruž se može staviti u kategoriju sa balzamima za usne koji predivno mirišu. Naravno, ima pigmentaciju kao i svaki dobar ruž i ne stvara neugodan osjećaj na usnama. Na mojim je bio netaknut oko 3 sata bez konzumacije hrane i pića. Tako da je postojanost ovog ruža sasvim solidna, jer iako se onaj hidratizirajući sloj nakon par sati skine, usne ostaju blago tonirane.
Ono, nisam sigurna šta mi se najviše sviđa jer na prvi utisak osvaja sa marble dizajnom, a miris i njega usana zadržavaju te prve iskre.
Mene miris podsjeća na bombone od naranče, a znate da sam junkie po pitanju mirisa proizvoda.

Na usnama ova nijansa izgleda predivno i smatram da meni baš stoji. Nije previše "sjajna" i na svjetlosti se čini da ima sitne sitne svjetlucave čestice koje ga čine baš profinjenim. Nurturing Nude nijansa je nude-roza i zaista je prirodna.

Ovaj post je sa mnogo fotki, jer sam prosto uživala u pripremanju, nadam se da ćete i vi...



*fotki nikad dosta







Jeste li imale priliku da koristite ovaj ruž? Vaš komentar?
Koja nijansa vam je zanimljiva pored ove?


Pozz,

Mia




























4 comments:

  1. Nisam imala priliku da probam ovaj ruz, moram priznati da deluje bas zanimljivo :)

    Tako ja to

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moja preporuka je da probaš. Divan je za ove hladne dane. :D

      Delete
  2. Već dugo nisam koristila ništa Avonovo. Moram ih nać negdje u Zagrebu :)
    ovo mi baš izgleda ko prava nijansa za svaki dan

    xo Honey - blog Royal Lifestyle - Twitter - Instagram

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zanimljivo je da ima još divnih nijansi i svaka se može kombinovati na neki način. :D

      Delete