26/10/2018

Lush: Aromaco

Ovih dana se na društvenim mrežama vodi diskusija o (ne)prirodnim preparatima za njegu kože i kose. Većina ženske populacije se podijelila na "Ja vjerujem 'pa ubacite random blogera/influensera'" i one koje prosto boli briga.
Ja da budem iskrena ne znam u kojoj sam grupi. Pogotovo nakon zdravstvenih problema i manjka vremena da razmišljam.
U nizu preparata koje sam koristila i testirala kako bih riješila upalu na kožu, tu negdje se provlačio problem sa pretjeranim znojenjem i neugodnim mirisima ma kakav dezodorans koristila. A probala sam ih mnogo, uvijek završavajući sa osipima i upravo tim neugodnim mirisom. 

Nisam nešto mnogo vremena provela guglajući rješenje nego sam nekad negdje pročitala da Lush ima dezodoranse pa pomislih da ne bi bilo loše probati nešto što nije u bočici pod pritiskom. O sumnjivim sastavima ne želim da diskutujem uopće...


Moram spomenuti da sam imala predivno iskustvo sa radnicom u Lush BBI koja mi je detaljno objasnila šta se sve nalazi u ovom dezodoransu, nakon što je čula sve o mom problemu. Stvarno mi je bilo drago što je ustvari čula šta imam reći bez da je odmah skočila da mi proda proizvod.
Dobila sam super savjete, nekoliko testera proizvoda za kožu i dašak dobre energije za ponijeti.

Aromaco je dezodorans teksture kao sapun, po meni ima neobičan i jak miris koji se ne zadrži pretjerano dugo. Čak i meni koja sam stvarno osjetljiva po tom pitanju je podnošljiv.
100gr ovog dezodoransa košta 11KM i ja vjerujem da može trajati i do pola godine. Ja ga držim u plastičnoj kutiji od neke kreme kako se ne bi osušio.


Stvarno mi odgovara i postao je favorit jer apsolutno više nemam problema sa osipom i neugodnim mirisom. Proces nanošenja je jednostavan, taj komad doslovice samo protrljam ispod pazuha i to je to. Obzirom da je kremast kada se nanese, ostaviće trag ako odmah obučete crnu majicu, ali ako sačekate malo neće biti problema. Ne mogu reći da se osuši, ali kao da ga koža upije. 

Nakon određenog perioda korištenja, a evo sad će i 4ti mjesec, primijetila sam da mi koža više nije osjetljiva i da nemam problem sa pretjeranim znojenjem. Naravno to nije promijenio samo dezodorans, ali je zaista pomogao jer ne začepljuje pore na koži.
U početku sam imala utisak da će zbog teksture biti pomalo i problematičan, jer je kremast, pa nekom logikom pomislih da je težak, ali tome nema ni traga jer se sasvim normalno upije.


Vjerujem da smo svi mi bili u zabludi kako dezodorans treba da pravi čuda na koži kako se mi ne bi znojili, kako bi mirisali kao da smo tek ispod tuša, ali ja sam dolazila u situacije gdje su mi oni skupocjeni, poznati i obećavajući dezodoransi ostavljali doslovice smrdljiv trag na koži NAKON kupanja. A kupam se kao svako normalan.
Sa ovim dezodoransom to nije slučaj.

Da se razumijemo, ne ukivam ga u zvijezde, niti sam rekla da je super duper prirodan ful kul najbolji na svijetu, ali je definitivno bolji od onih metalnih bočica i otrova koji se nalaze u njima.
Nedavno mi djevojka reče da i ovaj dezodorans ima sulfate i da je tamo neka influencerka rekla da nije dobar za kožu. Ono što ja pročitah u sastavu mi je prihvatljivo, pa eto čitajte i vi...

LUSH BIH - Aromaco Dezodorans

A ja ću da punim šoping korpicu nekim Lush maskama jer je maskica nikad dosta...
Hvala na čitanju...




4 comments:

  1. Obožavam Lush proizvode, moram i taj probati :)

    ReplyDelete
  2. Izvini, jel mogu da pitam kakav si osip imala? Desava mi se slicna stvar...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je to vjerovatno nastalo zbog prekomjernog znojenja, pa su mi se pojavljivale bubuljice koje su me dosta boljele. Vjeruj mi da sam baš sve te probleme riješila kada sam prestala koristiti dezodoranse iz bočica.

      Delete