03/04/2020

Izolacija: 7 favorita za 7 dana

Moje ime je Mia. Imam 24 godine. Za sebe mogu reći da sam osoba kojoj je često potrebno punjenje baterija u vidu čitanja, gledanja serija, ležanja u tišini i pisanja - i da sam sama. Dakle, introvert sam kojem je na prvom mjestu mir, pa ljubav, pa posao. I vješto balansiram između tih stvari kako bih svega imala dovoljno i kako ništa ne bi bilo zapostavljeno.
Od 13. marta je moj život postao sve, samo ne balans.
Okej, nemam problem što se tiče organizacije vremena za posao, stignem završiti milion nekih obavezica u stanu. Ali imam problem s tim što sam izašla svega tri puta do sad.
Razumljivo, pravila su pravila, ko bih ja ustvari bila kada se ne bih vodila tim pravilima nakon svih prethodnih godina i pravila koje sam sama sebi nametala? Djevica. Perfekcionista. Opsesivno kompulzivni poremećaji i šta sve ne.
Ali mislim da ovo nije normalno čak i za mene koja volim mir i tišinu.
Da mi je na posao. Ujutro u 8 sati. Pješke. Da mi je na pauzu u SCC. Pješke. Da mi je pojesti Curry piletinu u Montani, taj slatki grijeh of mine. Da mi je otići do Badema i kupiti Čoko Mix.
Ne znam ni sama više...
Obećala sam sebi da nakon ovog svega, koje će proći, vjerujem, neću skidati štikle, sandale. Nositi ću sve one haljine koje nikad nisam obukla. I one što su 'za kad smršam' jer tripujem da su mi noge predebele. Obećala sam sebi da ću sve ideje za šetnje, izlete, putovanja, prihvatiti bez pogovora. Obećala sam sebi da ću stalno gledati u sunce i disati punim plućima pa čak i kad mi polen smeta. Obećala sam sebi more, knjige, avionske karte i fotografije. Obećala sam sebi sve ono čemu sam rekla ne prije svega ovoga.



Moji dani u "izolaciji" prolaze uglavnom sporo i mirno, pa se mogu potruditi oko kuhanja, kolača, pisanja, oko sebe i milion onih kremica koje još nisam otvorila. Ovaj članak sam zamislila kao kratko prepričavanje zanimljivosti iz moje sedmice, pa ću za prošlu pisati danas, a za ovu već u ponedjeljak.
A naravno između ću objaviti i poneku recenziju jer ih je mooore u sačuvanim člancima.

Balea Nevenova mast
Jer sam od 01.februara do danas ruke oprala milion puta pa mi je došao period kada su mi ruke bile u najmanju ruku - grozne. Suhe do mjere gdje sam pri kontaktu sa hladnom vodom imala osjećaj da imam male rane na koži. Kupljena je gdje drugo nego u DM-u i 250ml košta neke 4KM ako se ne varam. Nije gusta kao standardne nevenove pa se lakše razmaže. Upija se sporo pa sam znala tastaturu dibidus zamazati do mjere da su mi trebale 4 alkoholne maramice da očistim laptop.
Ali zaista pomaže. Meni su se nakon nekih sedam dana ruke preporodile iako sam i u tom periodu dosta koristila vodu.
Zaista je odlična investicija i ujedno je broj 1 u listi favorita za prethodnu sedmicu.

Nesscafe Strong
Kratko i jasno - kafa. Holy beverage of the life. Ja imam neku svoju posebnu pripremu, pijem je dva puta dnevno i uživam u svakoj sekundi.

*jeste stara slika ali je Nesscafe u pitanju

Lenor Fresh Meadow omekšivač za rublje
Kompletan stan miriše svakodnevno iako veš sušim 3 dana u sedmici. Fascinantno je dobar i moram priznati da sam godinama bila u potrazi za dobrim omekšivačem čiji se miris zadržava u odjeći čak i ako je deseti dan izvučem iz ormara. Pogotovo kada je posteljina u pitanju... Ono kao u reklamama, i dok spavam mi miriše.

Avon Her Story parfem
Ovo je parfem koji mi je stigao na adresu baš onog dana kad mi nije sve najbolje išlo. Pisati ću o simbolici i o parfemu u nekom od slijedećnih članaka, samo dok filtriram tekst od pet stranica jer što je previše previše je.



Harry Potter i Kamen mudraca
Vratila sam se u djetinjstvo jer mi je nakon 15ak knjiga horora i trilera, trebalo nešto da mi ona dječija duša zaigra dok čitam. Čitam još uvijek i moram priznati da sam dosta detalja zaboravila obzirom da sam ovu knjigu čitala negdje oko 2004. godine. Sve u svemu, sada se otvaraju neke nove platforme osim one pottermore.com i drago mi je što mogu čačkati po tome također i saznati još neke stvari koje nisam znala. Meni je Harry Potter nešto posebno i vjerujem da je i svima vama.



League of Legends
Nekad sam bila gaming junkie i onda sam uzela pauzu, 2015. godine ako se dobro sjećam. I sada sam se opet vratila da igram mada se to uglavnom svodi na neka 4 gejma u sedmici. Ako i toliko. Dobra je igrica, zanimljiva i iskreno baš uživam dok se zezam. Tako da je i igrica na mojoj listi favorita iako je ne igram mnogo. Dobro mi dođe recimo kada me uhvati tjeskoba zbog virusa i dezinformacija koje ljudi šire.

Lisnato tijesto
Sada nije da nemam kulinarske vještine i da ne znam napraviti neka od tradicionalnih jela, ali kada mi treba nešto brzo i praktično zarovim se u zamrzivač i iskopam pakovanje lisnatog tijesta sa susamom. Kombinujem ih sa svim i svačim jer su u pitanju zalogajčići koji su super za doručak, za mezu ili ono "brzo" jelo kad se najave gosti. (Mislim na prije Korone)
U slučaju da želite probati, mogu se naći u Bingu, proizvođač je Moka i pakovanje od 1kg košta oko 4KM.



I za kraj, fotka mačka koji mi mnogo nedostaje jer je ostao kod sestre i roditelja kući, pa kada odem da ga vidim ne gleda me i pravi se da me ne poznaje. A toliko smo se voljeli i mazili...

Ovo su bili moji favoriti za prošlu sedmicu. Nije sad ovo ništa dubokoumno, ali eto ima mi neko značenje sada kada imam vremena da isprobam milion stvari i da ih detaljno prostudiram. Otkad sam se preselila i otkad Isah i ja živimo skupa, dobila sam potrebu da budem i influencer, food blogger, lifestyle blogger i šta sve ne, pa očekujte da svoje ispade, ideje. želje i eksperimente uredno evidentiram na Instagramu, Facebooku i (ako uhvatim dobre fotografije istih) na blogu.
Drago mi je da me čitate još uvijek i da ste me počeli čitati. Proslavila sam četvrti rođendan bloga i ukapirala da se moram vratiti. Moram...
A sada imam i vremena i prostora i novog fotografa 24 sata u danu.

Do slijedeće, vrlo skorog, čitanja... Hvala i lijep pozdrav!
#stayhome 

2 comments:

  1. Prelijep post, uživala sam. <3

    ReplyDelete
  2. Jao koliko mi se dopada tvoj post. I sama kontam koliko sam se uželjela posla i da radim po cijeli dan, da mi tako vrijeme prođe. Stvarno mi je više dosadilo da sjedim u kuči zatvorena ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    ReplyDelete