19/07/2016

Digital Divas by AVON

Kao neko prilično nov u blogosvijetu zaista sam bila presretna kada sam dobila pozivnicu za Digital Divas konferenciju. Utisci su se složili polako i hoću da vam ukratko kažem kako nam je bilo i kako sam ja sve to doživjela.

For someone pretty much new in bloggers world I was really thrilled when I got invitation for Digital Divas event. After a few days, I think it is time to write something little about my experience from that day.


Mnogo beauty i fashion blogerki na jednom mjestu znači mnogo različitih stilova, stavova, a bogami i mnogo ljepote i inspiracije.
Danas neću izdvajati nikoga jer je svaka posebna i specifična na svoj način, ali moram reći da sam vidjevši neke od njih pomislila: "Biću kao ona kad porastem. " Bar u blogerskom smislu, jer generalno ne želim nikad odrasti. Ali to je tema za drugi post.

Bunch of beauty and fashion bloggers in one place is perfect example of different yet unique people that can make some change. There's so much beauty and inspiration in them.
I will not talk about someone specific, but there were few of them that I admire a lot. I follow them for a long time now and they are doing really good job and I want to be like them some day.





Da počnem od divnih poklona, preukusnih mafina, ugodne atmosfere i zanimljivih i korisnih informacija, moram naglasiti da Šejla radi svoj posao vrhunski i da je AVON brend koji vodi odličnu brigu o blogerkama.

Lovely gifts, tasty muffins and really cozy atmosphere got me really relaxed and I am glad I was part of it because I learned a lot and had fun. AVON PR Šejla is someone who does really good job and she is always taking care of bloggers in Bosnia and Herzegovina. 


Meni je bilo predivno. Naučila sam mnogo bitnih stvari, u memoriju mi se urezalo mnogo podataka i savjeta koje ću koristiti pri pisanju bloga i predstavljanju svog rada i sigurna sam da je ova konferencija vrhunski start za uspjeh mog bloga i blogovanja.

I simply loved it. Learned a lot of new and important things, and I am sure that this conference is really good start to be successfull in this job.

Ovim putem želim da se zahvalim Šejli, Ani, Uni, Ines, Ivoni i Melisi koje su nam prenijele iskustva i bile voljne da nam daju savjete i budu ugodni partneri za razgovor.

I want to thank Šejla, Ana, Una, Ines, Ivona and Melisa, women/girls who helped a lot and gave their effort in this conference.

Mia, drago mi je :D 


Hvala na pažnji,
Ljubim vas!!

Thank you for reading, Kisses...

Mia

3 comments:

  1. Divan post draga :*
    Baš bih voljela probati ovaj proizvod .
    Pogledaj moj blog i novi post o trikovima i savjetima za savršen torbu .
    Zaprati moj blog ako ti se svidi .
    Možemo biti odlične internet prijateljice !
    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  2. Zao mi je sto vas sve nisam uspjela upoznati, ali bice prilike slijedeci put :) Odlican post draga <33

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni je bas, i ja se izvinjavam što nisam prišla puno djevojaka, posebno tebi ali mi vikend nije bio baš lijep i nisam bila dobre volje. :D

      Biće prilike naravno.

      hvala ti <3

      Delete