29/07/2016

Little black dress casuality

Naziv posta je sigurno čudan, ali vjerujem da će vam biti jasnije kada vidite fotografije. U prethodnom outfit postu sam rekla da sam ja neko ko starke kombinira sa farmericama, košuljama, suknjama bez ikakvih problema. Ponekad spajam nespojivo, ali mi je najbitnije da ja uživam u tome.
Ova kombinacija mi je zaista draga jer mi haljina oblikuje tijelo na fin način, a patike su prilagodljive maksimalno.
Ranac je poklon bez kojeg u poslednjih mjesec i pol' ne izlazim iz kuće.



Ranac/ruksak je iz prodavnice Retro, i koštao je oko 30KM. Platno je super čvrsto i print mi je skroz simpa. Slonovi imaju značenje.




Prsten je iz CM-a uhvaćen na nekom sniženju i baš mi je drag. Sviđa mi se što je ogroman i baš elegantno izgleda. Daje potpuno novi izgled mojim rukama da budem iskrena.


Eh patike....
Nakon šetanja, isprobavanja mnogo modela obuće, biranja boje, ove su mi nekako baš super došle. Bijelo - srebrne, mekane, ravne patike koje se uklapajuu skoro svaki fazon. Helanke i tunika, hlače i košulja, haljina? Ma može.
Opet Retro , oko 30KM.




Mala crna haljina, u zavisnosti od toga koji detalj ubacim, koje cipele i torbu nosim, može izgledati elegantno ili casual. Ovaj put sam izabrala casual jer mi je takvo raspoloženje bilo. 
Kupljena je u New Yorker-u, definitivno jedna od dražih prodavnica odjeće, zbog sniženja i činjenice da uvijek mogu naći nešto za sebe. Ne sjećam se cijene. Marka je FB Sisters ako nekog zanima i super je udobna. Materijal je prilično mekan, za vrele dane je baš super i time sam prezadovoljna.

Haljina ima zanimljiva leđa i vrlo lijep ovalni prednji dio na koji se super uklopi ogrlica. Dosta je kraća od ostalih koje posjedujem, ali je sasvim okej.

Pogledajte kako to izgleda na divnim fotografijama za koje je moja prijateljica Ema imala mnogo strpljenja.














Hvala Emss!!

A vama hvala na čitanju.

Nadam se da vam se post sviđa. :D


Lijep pozdrav,

Mia

2 comments:

  1. Haljina je prelijepa.Super kombinacija.Ruksak je takodjer prelijep i bas takav trazim.LP
    Posjeti o moj blog nova sam

    ReplyDelete