21/08/2016

Wishlist: SheIn

Evo napokon uhvatih vrijeme da tipkam jedan od najzanimljivijih postova u poslednjih par mjeseci. Šoping, šoping, šoping!

SheIn Wishlist ću početi sa širokim toplim majicama koje volim. (Ne, ovaj post neću uskladiti sa ljetom )

1. Red, red and lace!
2. Print please!

     


A nastaviti ću sa random stvarima jer sam se bukvalno izgubila na ovom sajtu. Toliko toga, divnog!

Print mi je opsesija, odmah da razjasnim situaciju koja slijedi!

1. Le-vi-OH-sa!
2. Yup, Harry always !
3. Still waiting for my letter! 






5. True coffee addict






A da unesem malo elegancije?








Eh sad:

1. Puuurfectly goth







I za kraj, dodatak na kojem su mi ostale oči listajući SheIn...






Za ovaj put (ni)je dosta. Nikad nije dosta, nego prestadoh jer bi morali post "čitati" par sati. 



Ljubim vas. 

Mia.



2 comments:

  1. Cvjetna suknja, crne hlace i torbica su tocno po mom ukusu :D

    Honey - Royal Lifestyle

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da sam pogodila bar nešto :D pozz

      Delete