30/12/2016

Favoriti 2016.

Sutra je poslednji dan u 2016. godini. I iskreno, sretna sam što završava. Ja nisam tip sa onom pričom, od prvog ću sve drugačije, ali se iskreno nadam da će slijedeća godina biti lakša i ljepša od prethodne.

U ovom postu ću vam predstaviti favorite 2016. godine, linkati one o kojima sam tipkala, a o ostalima naravno pišem u što skorije vrijeme.



1. AVON: NutraEffects Miracle Glow
Ulje za lice od kojeg se više ne odvajam. ( Post )




2. Golden Rose : Longstay Liquid Matte Lipstick 
Opće je poznato da je ovaj ruž izazvao opću paniku među nama blogerkama. A i šire. Jučer sam ugrabila jednu novu nijansu. Naravno post stiže ubrzo! Post o nijansi 10 možete pročitati ovdje.




3. Body Blendz Coffee Scrub 
Moja prva suradnja, koja se na moje veliko zadovoljstvo nastavlja. Moja opsesija kafom prelazi sve granice. Definitivno! Ovaj mirišljavi piling je pomogao mojoj problematičnoj koži pa je definitivno u top 5 ove godine!
Post




4. Garnier dvofazna micelarna voda 
Ona je favorit mami, sestri i meni! Čim se boca napola isprazni, nova boca se kupuje. Ne rizikujemo!
Zašto ? To možete pročitati ovdje.




5. AVON: Clearskin pjena za umivanje
Opet Avon, naravno, Umivalica koju prosto volim iz razloga što budem happy nakon korištenja. Čisti masnoću, čini da mi lice izgleda divno i čisti spužvicu za puder fenomenalno.
Blog post. 





6. Manhattan Soft Compact Powder
Jedan od rijetkih kamenih pudera koji je mogao biti zamjena za Max Factor Creme Puff. Ali je nažalost Manhattan povučen sa tržišta u BiH, pa nisam imala više prilike da kupim ovaj puder. Detalje pročitajte ovdje.





7. Catrice: Even skin tone Beautifying foundation
Ja inače imam toliko sreće da većina stvari koja mi odgovara za kožu prestane da se proizvodi. Ovaj puder je jedna od tih. I iskreno bila sam zaista razočarana kada sam dobila infomaciju da više neće biti dostupan.




8. Catrice: Camouflage Cream 
Mislim da će vam kada pročitate post biti jasno zašto je ovaj korektor u ovom postu!




9. Maybelline New York : The Blushed Nudes
O ovoj paleti ću tek da tipkam. ;)




10. Essence: XXXL Longlasting Lipgloss Velvet Matt
Ovaj ruž je dokaz da prvi utisak nije uvijek onaj pravi. Sve možete pročitati ovdje.



Ovo su moji favoriti za 2016. godinu. Nadam se da ćete uživati u ovom postu. :D


Želim vam sve najljepše u predstojećoj godini. Na prvom mjestu da budete zdravi i sretni. Sve ostalo dolazi kada imate mnogo volje i hrabrosti. Stavite sebe na prvo mjesto i vjerujte mi da će vam mnogo lakše biti da učinite dobre stvari i za druge. Borite se protiv ružnih riječi, budite uvijek akter dobrog. Ne dopustite da vas nešto ograničava, budite svoji.


Sretna Nova godina! <3 

Mia


3 comments:

  1. I sama volim Avonovo ulje! Bas mi se svidja njegov ucinak na mojoj kozi, a kupljeno zahvaljujuci blogerskim hvalospjevima! Volim i GR tekuce ruzeve, ali najcesce posezem za GR velvet matt ruzevima :D
    Ostale proizvode s tvoje liste nisam koristila :D

    ReplyDelete
  2. GR tekuci ruzevi su odlicni!!
    hvala na preporuci, probala bum par stvarcica s ove liste :D

    Honey - blog Royal Lifestyle - Twitter - Instagram

    ReplyDelete
  3. Imamo dosta slicnih favorita. GR RUZEVJ.Catrice korektor..Avon pjena.. doduse meni je draga ona Nutra Effects pjena :D Odlicna je :)

    ReplyDelete