25/02/2017

Avon: Mark


Imala sam čast da prisustvujem promociji novog makeup brenda Mark by Avon. Na blogerskoj sceni u BiH Avon je sreća najveća s obzirom da nam pruža mnogo podrške u razvoju i popularnosti.
Divna Šejla, PR, i njena ekipa definitivno svaki event naprave za pamćenje. Još jedan takav event je organizovan u prostorijama studija "Kultura Ljepote" (ul. Safvet Bega Bašagića 35).



#mojelicejemojeplatno

Ovaj makeup brend je nešto novo i nešto drugačije. Jače boje, modernija pakovanja i zanimljive ideje za izradu kozmetičkih proizvoda. Mene logo podsjeća na neki tip "street style"-a i moram vam priznati da mi je 'upao u oko' prvi put kada sam vidjela vijesti o novostima.
Avon i ovog puta prati želje potrošača, prilagođava svačijem ukusu i pokazuje da je sve što volimo značajno.



Mnogo lijepih djevojaka na jednom mjestu, makeup studio, šminka, umjetnost i pozitivna atmosfera. Mali raj na zemlji.
Probala sam nekoliko proizvoda o kojima ću vam tipkati u toku slijedeće sedmice i iskreno se nadam da će osvojiti vaše srce, baš kao što su moje.



 Zaista sam uživala u četvrtak i kao neko ko je outsider u blogosvijetu, dobila sam super priliku da se upoznam sa nekim blogerkama iz BiH.

*fotografije nisu moje djelo


Lijep pozdrav,


Mia






6 comments:

  1. Ja mogu samo da kazem rijeci hvale za Avon i cijelu organizaciju :D Na svakom njihovom eventu meni je bilo prelijepo, potpun ugodjaj :D Mnogo dopali novi proizvodi a ambalaza im je u trendu danasnjice :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Avon zaista ima odličnu PR ekipu i imamo sreće što smo dio svega toga! :D

      Delete
  2. Bas mi je zao sto nisam uspjela doci :(

    ReplyDelete
  3. Super blog, super neke stvari, polako ga razotkrivam. A od Mark kolekcije uskoro dobijam neke stvari pa se radujem isprobavanju, sada pogotovo. Pozdrav!

    ReplyDelete