24/02/2017

GOLDEN ROSE: LONGSTAY LIQUID MATTE LIPSTICK


Boja koja trenutno dominira u mom ormaru i životu je tzv. burgundy. Kada je izašla informacija o novim nijansama Golden Rose tečnog ruža, 15ka je morala biti moja.
Ovaj put neću mnogo tipkati o pakovanju jer to možete pročitati u postu koji sam tipkala o nijansi 10. (OVDJE)


U principu, bitna razlika koju sam primijetila koristeći novu nijansu je činjenica da je mnogo "lakša" na usnama i lakše "spada" sa usana. Da li je stvar u tome da je sastav malo drugačiji ili što je u pitanju crvena a ne nude nijansa, ne znam. Nije to sad nešto drastično, ali mi je eto bitno za spomenuti.

Sve ostale karakteristike su apsolutno iste.







Kod mene na blogu fotografija nikad dosta. Uživajte!





Kako vam se sviđa ovaj ruž? Koja je vaša najdraža nijansa?

12 comments:

  1. Divna ti je kosa :)
    Odlicno izgleda taj ruz :) moja je nijansa 03 :) omiljena :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala hvala!

      Meni je definitivno najdraži :D A 03 je fakat lijepa mada sam ja nekako probrala baš one što mi stoje. :D

      Hvala na čitanju!

      Delete
  2. mnogo mi se dopada ova nijansa ruza i lijepo na tebi stoji :D sada su ove nijanse mnogo popularne,a karmina nikada dosta :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno!

      slažem se. Uvijek sam u fazonu: "OK imam sličnu nijansu,ali nema veze." i uzmem još jedan.Iako nemam više mjesta.

      Delete
  3. Probala sam neke nijanse, ali 12ka je dosta drugacija od ostalih. Teze je s njom dobiti istu pigmentaciju na cjelim usnama. Ali svejedno, volim Golden roseee :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zaintrigirala si me za tu 12ku. hahah Sad moram da je uzmem.

      I ja takođe!

      Delete
  4. Za sad imam samo 10ku kod sebe, ali planiram jos neke kupiti, mozda 16, mozda sve... ne znam hahah

    samo usput, slike su ti odlicne, i instagram isto! :D

    xo Honey - blog Royal Lifestyle - Twitter - Instagram

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sve je najbolje. APsolutno. hahahah


      Hvala ti puno! Zaista!

      Delete