06/04/2017

Zaful: Rose Gold Brushes



Moja prva narudžba sa sajta Zaful je bila skromna i moram reći da sam djelimično zadovoljna onim što je stiglo na moju adresu. Jedna od tih stvari su ove četkice koje imaju ocjenu 5 od 5. 

My first order from Zaful was small and simple but I have to say that I am not really happy with package. Only thing that is really good are these brushes. For my taste they are definitely 5of5. 



U izgled sam prosto zaljubljena. U kolekciji koju imam su uglavnom crne i pastelne. Ova boja mi je kao 'kec na deset' jer su i fotogenične. Dlačice su roze-bijeli ombre, a drške od rose gold aluminija. Svih 5 su oko 15cm dužine i vrlo ih je lako koristiti. 
Koštale su oko 8$ i za taj novac su super kvalitetne. 



I am simply in love with looks. My collection of brushes was mostly black and pastel, but these looked amazing on photo and I decided to make a little change. Brushes are pink-white ombre and holding part is rose gold aluminium. 
Their price was around 8$. 
LINK



U pakovanju je 5 četkica:
1. Velika četka koja se može koristiti za bronzer, rumenilo ili nanošenje pudera u kamenu. Ja je koristim za bronzer.
2. Malo veća četkica za blendanje sjena za oči. Probala sam je koristiti za nanošenje ali napravim popriličan nered. Tako da je za blendanje odlčna!
3. Precizna četkica za sjenu. Super je za cut-crease, a često je koristim i za "sjenčenje" oko očiju. Zaista je precizna i ne pravi nered.
4. Dvostrana četkica za tečni puder i korektor. Stranu za tečni puder nisam probala jer sam nekako vjerna beauty blenderu, a onu "manju" stranu koristim za tamniju nijansu za konturisanje. Vrlo je teško baratati sa njom i da budem iskrena počesto imam osjećaj da "upija" proizvod.
5. Četkica srednje veličine,  Idealna za nanošenje tečnog pudera. Dala sam je sestri i komentar nakon prvog korištenja je bio : "Nikad ništa bolje."


There are five of them in package: 
1. Big brush which can be used for bronzing or putting blush on face 
2. Brush for blending eye shadows
3. Precise brush for eye shadows
4. Two-sided brush for liquid foundation and concealer
5. Medium brush which can be used for liquid foundation





1.



2.




4.




3. 




5. 





Četkice su preživjele već 5 pranja i nijedna dlačica nije ispala. Vrlo su mekane i po meni poprilično kvalitetne.
Od činjenice da izgledaju predobro, do činjence da su zaista kvalitetne i iskoristive, moram reći da je cijena zaista pristupačna!

Brushes survived washing - 5 times. They did not get  destroyed. They are soft and for something worth 8$, they are really good.






Šta mislite?

Do slijedećeg čitanja,

Pozdrav...

What do you think?

Goodbye,

Mia

6 comments:

  1. Izgledaju odlicno, i sto je vaznije nisu skupe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Online shopping je zakon u datom momentu :D

      Delete
  2. Joj super. Ja koje god sam cetkice narucila sa njihovog sajta sve su mi bile vrrrrh!

    Charming Coco

    ReplyDelete
  3. Imam slicne cetkice (drugacija je drska) i izdrzavaju vise od godinu dana :D tako da zivele kineske cetkice :D

    ReplyDelete