09/07/2017

Avon True Perfectly Matte ruževi

O ovim divnoćama vam već dugo tipkam na Instagramu, Facebook-u i gdje god stignem. Ali sam u konačnici htjela da napravim post u kojem ću sve to sastaviti i obrazložiti zašto se družim s njima.



Avon odavno ima mat ruževe za koje tvrdi da ne isušuju, potpuno prekrivaju usne i nude tu dugotrajnost kojoj svi težimo at some point. Pored nijansi na koje ste vjerujem svi vi navikli ukoliko ste vjerni Avonu kao ja npr, Avon je nedavno izbacio nove 3 nijanse koje sam ja imala priliku da probam. I čine me sretnom!

Pakovanje je mat crno sa srebrnim detaljem na kojem piše AVON. Standardno.





Obzirom da je sada taj nude look poprilično "veliki" trend, tako da kažem, ove 3 nijanse su upravo takve. Pink-nude ljetni fazon koji je po mom mišljenju divan za ovo ljeto.

S lijeva na desno:

1. Rose Awakening
2. Rouged Perfection
3. Pink Passion


Ono što sigurno vas zanima je da li je tvrdnja o potpunom prekrivanju i dugotrajnosti tačna - jeste. Isto tako zaista mogu reći da isušivanje usana ovdje nije slučaj. Ja uvijek prije nanošenja ruža na usne utapkam malo Nutraeffects Miracle Glow ulja za lice (TIPKALA OVDJE) , sačekam da se to potpuno upije i onda nanosim ruž. Po meni je to neka vrsta pripreme usana za taj tip ruža.
Na usnama mi se ruž zadrži oko 3 sata kada kontinuirano konzumiram hranu i piće. Pogodan je za brzo popravljanje i ne izgleda čudno ako "nabacim" drugi sloj na usne nakon nekog vremena.
Mene miris svih Avon ruževa podsjeća na naranču pa mi zaista godi.

Na usnama je vrlo blag i ugodan. Nije onako "oštro" i neprirodno mat. Meni se ove nijanse zaista sviđaju i pored onih koje sam do sada koristila, ove su mi najdraže.


 Rouged Perfection


Rose Awakening


 Pink Passion



Da li ste imali priliku probati Avon mat ruževe?

Kakav je vaš utisak ?


Pozdrav,


Mia


Samo da napomenem da na Facebook stranici Purple Spark traje nagradna igra u kojoj možete osvojiti set nakita koji ja pravim. Klik OVDJE


2 comments:

  1. Volim ove njihove ruževe, formula mi se baš sviđa, a fotke su odlične :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni zaista. Čak i moja mama koja nije pretjeran ljubitelj mat ruževa kažu da su vrhunski :D

      Hvala, zaista mi znači kompliment od nekoga ko ima perfektne fotke <3 <3

      Delete