10/12/2017

Ajlino ćoše


Ovaj posao volim jer sam do sada imala priliku upoznati mnogo dobrih i inspirativnih ljudi. Jedna od njih je talentovana Ajla - djevojka vedrog duha. Odavno pratim njen Instagram - Ajlino Ćoše (KLIK).  Tu možete vidjeti njen talenat i trud da svaki komad nakita izgleda profinjeno i unikatno. Meni se posebno sviđaju lančići sa tekstom, pa sam ju zamolila da mi napravi jedan takav sa stihom iz pjesme i meni veoma bitnim datumom. 



 


Pišem ovaj blog post već treći dan i pokušavam da fino opišem ono što Ajla ustvari radi. A ne mogu. Nekako imam utisak da će fotografije sve same reći. Pa ću samo da vam ispričam o divnoj nedjeljnoj večeri kad sam s ovom djevojkom provela prezanimljivih par sati. Tek smo se upoznale ali smo razgovarale kao da se znamo stotinu godina. Mene to čini sretnom.





U Ajlinoj unikatnoj kolekciji možete pronaći naušnice, prstenje, ogrlice, podmetače od topljenog stakla. Zanimljivo je što za izradu koristi dosta detalja iz prirode. Meni je ispunila posebnu želju i sada imam ogrlicu koju nosim svaki dan. Vaše je samo da se javite, a ona će vašu ideju pretvoriti u unikatan komad nakita. 



Neću vas pitati da li vam se sviđa ovaj post, nego ću vam samo reći da posjetite Ajline društvene mreže i izaberete nešto za sebe. Razlozi su jednostavni - unikatno je, prelijepo i made in BiH.


Ajlić, hvala ti još jednom na javljanju i druženju! 

No comments:

Post a Comment