07/12/2017

Avon Mark: Liquid Lip Lacquer Matte


U svojoj kolekciji trenutno imam oko 45 ruževa. Od toga je oko 20 Avon ruževa koje koristim sa guštom jer mi i tekstura i nijansa apsolutno odgovaraju.
Prije par mjeseci sam na Instagramu (a gdje bih drugo? ) vidjela sneak peek Avon Mark tečnih mat ruževa i kao i svi, prosto poludjela čekajući.  Prvu nijansu koju sam dobila je Passion It - na eventu Digital Divas, a drugu sam nedavno dobila u paketiću - Orange You Happy. U ponudi je deset divnih nijansi mat ruža i deset nijansi sjajila za usne. Pakovanje je preslatko i praktično. Poklopac je crne boje - mat - kako bi se razlikovali mat i sjajni ruževi. U pakovanju je 7ml ruža i cijena je oko 7KM. Posebno mi se sviđa aplikator koji olakšava nanošenje ruža bez da to izgleda kao da sam ga nanosila zatvorenih očiju. 



Ruž je kremast i miriše lijepo. Lako se nanosi, par poteza i to je to. Kao što sam već navela, aplikator olakšava posao oblikovanja usana i ravnomjernog nanošenja ruža. Najvažnija stvar u ovo doba godine, mislim u svako doba godine, ali zimi posebno, je činjenica da uopće ne isušuje usne i ne stvara neugodan osjećaj nakon nekog vremena. Vrlo je ugodan na usnama.
Ne "razlijeva" se oko usana nakon nanošenja i apsolutno je netaknut barem 3 sata poslije. Naravno, uz ručak će se dosta skinuti, ali usne ostaju tonirane. Ako imate želju da ga nadograđujete, neće napraviti haos na usnama kao da imate 50 slojeva ruža na njima.
Pigmentacija je odlična za moj ukus, par poteza i kompletne usne su u jednoj nijansi. 



Nijansa Passion It je divna jesenja nijansa koja je must have u mojoj kolekciji iako imam 5-6 istih ili sličnih ruževa. Ali ipak "nije to to" pa sam sretna što ovu imam. Orange Me Happy mi je poprilično neobična jer uglavnom nemam takve nijanse a ona je nešto između jarke crvene i narandžaste. Lijepa je.
Meni se iskreno Avon mat ruževi sviđaju jer ne izazivaju kritične situacije na mojim usnama. Ne želim direktno da ih upoređujem, ali mogu da pariraju dosta drugih tečnih ruževa u istom ili višem cjenovnom rangu. To dalje samo zavisi od preferenci individue. Sve u svemu, kao i za mnogo drugih Avon proizvoda - samo divne riječi i kontinuirano druženje. 
Jeste li imali priliku probati ove ruževe ? Kakav je vaš utisak?





No comments:

Post a Comment