05/11/2018

La Roche Posay: Effaclar Duo

Post o tom procesu rješavanja problema sa kožom lica sam pripremala pa sigurno dva mjeseca i negdje na pola, sam potpuno odustala jer mi je bilo teško pisati o tome pa sve ponovno čitati. Čak i one fotografije progresa su mi bolna tačka jer od januara do juna progresa nije bilo.



Neću reći da sam se samo jedno jutro probudila sa upalom i bolnim aknama, ali se stvarno ne mogu sjetiti kako je sve to počelo. Jednostavno je počelo i moje je bilo da se izborim sa tim kako znam i umijem.
Za početak sam potpuno promijenila ishranu (ne, slatkiše nisam izbacila potpuno jer će vam svaki dermatolog potvrditi da je to mit, a uostalom previše bilo čega u organizmu može krenuti po zlu, bilo da je to najzdravija stvar na planeti, so lets shut those rumors down). Povećala sam unos vode u organizam i maltene sve sokove zamijenila njom, jer ionako pijemo sirupe sirupa njegovog sirupa (pročitala na jednom ledenom čaju od 1,5KM), pa mi je i želudac u jednom momentu postao zahvalan na tome. Masnoću i junk food sam potpuno reducirala te mi je povrće postalo poslastica na dnevnoj bazi. Sve u svemu, stvarno sam pokušala da unosim zdravlje kroz hranu i kasnije se ispostavilo da je to najpametniji potez na svim parametrima, ne samo koži lica.
Svi ovo znate zar ne?



Kao neko kome je lice u pubertetu bilo kao bebina guza (pardon my french) apsolutno nisam znala kako je to izaći bez šminke i biti glavna atrakcija izbezumljenih ljudskih očiju. Da, išlo je do te mjere, jer su mi zone gdje je bilo najviše tih bolnih akni bivale plave. Dakle, ne crvene, nego plave, kao da sam imala modrice po licu. Boljelo me je samo kada sam pomislila na to, pa mi nije padalo na pamet da licu približim kakav blender ili četkicu... 

Moj put do sadašnjeg stanja kože je trajao dugo i bio je stvarno komplikovan. Od loših dijagnoza do alternativnih savjeta i čudnih pogleda. Nerijetko sam se nalazila kako izbjegavam bilo kakav kontakt sa ljudima jer mi se nije dalo objašnjavati da rakija nije dobra za kožu i da akne neće potpuno nestati ako lice namažem limunom i sodom. 
Jedina dobra dijagnoza i terapija je bila nakon 6 mjeseci tog horora o kojem ne želim ni da mislim. Posjetila sam nekoliko dermatologa ali mi je ustvari pomogla jedna mlada djevojka u Kliničkom Centru koja je strpljivo slušala moje predpostavke zašto, kako, koliko i do koje mjere je išao očaj. Da se razumijemo, ja uopće nisam osoba koja ima komplekse niti me je bilo sramota izaći bez šminke, ja se samo nisam osjećala dobro u svojoj koži jer nisam bila u mogućnosti da uživam kao prije. Mogli ste primijetiti da sam i na IG i na blogu bila potpuno zakazala - jednostavno mi se više nije dalo ni fotkati sa plavim flekama na licu.



Moja dijagnoza je bila suha koža i poludjeli hormoni. Ubitačna kombinacija. Kada svu tu priču svedem do kraja, analiziram i priznam sama sebi ono što nisam htjela u tom periodu - bespotreban stres. I da budem iskrena, samo ja znam kako... 

Obzirom da planiram da pišem o svakom proizvodu koji sam počela koristiti u toku oporavka i koje još uvijek koristim, sada ću samo reći da je Effaclar krema koju sam uzela po preporuci doktora i definitivno je nešto najefikasnije što sam ikada koristila. 



Effaclar Duo je krema za kožu sa nepravilnostima, upalama i aknama. Predviđena je za masnu kožu jer smanjuje lučenje sebuma. Hidratizira kožu, brzo se upija i ne ostavlja ljepljive tragove. Ja je nanesem otprilike petnaest minuta prije nego ću leći i dok završim tih par sitnica pred spavanje, koža je potpuno upila.
U pitanju je gel krema lagane teksture koja dolazi u super praktičnoj tubi od 40ml. Košta nekih 30KM ali obzirom da je dovoljna vrlo mala količina za kompletno lice, ja još ne vidim da je pri kraju. Kupljena je negdje sredinom juna. Miriše nekako medicinski i stvarno mi godi taj miris. Ne zadržava se dugo na koži - otprilike dok se upije, pa iako vam ne odgovara taj miris neće vam baš dugo smetati.



Ja sam prvih 10 dana uz ovu kremu pila antibiotike kako bi se upala sanirala i stvarno sam se bojala da će mi se sve vratiti kada završim sa terapijom, međutim, bolnim aknama više nije bilo ni traga, a od tada, sve do danas, aknice koje se pojave u periodu PMS-a se zadrže na licu manje od 24 sata. Ovu kremu ja nanosim navečer i ne koristim je kao podlogu za šminku, ali vjerujem da je odlična i tako zbog toga što matira kožu. 

Pored činjenice da mi je stvarno pomogla sa upalom i nepravilnostima nastalim zbog tog kritičnog perioda primijetila sam da su mi pore dosta manje vidljive i da su podočnjaci pomalo svjetliji. Ujutro izgledam svježe i naspavano iako spavam u prosjeku četiri sata. Koža je dosta ljepša i blistavija. 
Stvarno sam se usrećila! 


Moram naglasiti da sam ovu kremicu od početka korištenja kombinovala sa hidratantnom kremom te sam postigla odlične rezultate. Koža mi više nije suha, opet sam se vratila u fazu - sjajim nakon tri sata i prezadovoljna sam! 

Recite mi, da li ste koristili neki La Roche Posay proizvod? Šta bi mi još preporučili?








3 comments:

  1. Nisam imala takvih problema s licem i zao mi je sto si prilazila kroz to sve...Posebno jer su ljudi ponekad cudni i daju savjete (iako ih nista ne pitas), te mi je neizmjerno drago sto si probleme rijesila...30 KM niposto nije skupo za rjesavanje problema :)
    Otkako sam se porodila (prije 10,5 mjeseci), koza lica mi je sve vise suha, do te mjere da zateze...To, pretpostavljam, mogu zahvaliti dojenju konstantnom :) pa sad tražim rjesenje za hidrataciju...Ne pomaze ni cinjenica da pijem manje vode :/
    Nadam se da cu vratiti kozu u kakvu-takvu normalu :)
    A cekam i ostale tvoje postove na ovu temu! :)

    ReplyDelete
  2. Hvala ti!
    Naravno, pogotovo zbog činjenice da mi je stvarno pomogla kremica i bez obzira što sad nemam upala, obnovila sam zalihu. :D

    Voda, čajevi, hidratantna Afroditina kremica i mnogooo voća unosi u organizam. Žensko tijelo u vrijeme trudnoće i dojenja doživi šok pa nije ni čudno da se koža počne inatiti. :D

    ReplyDelete
  3. Effaclar liniju koristim preko 4 godine. Povremeno probam nesto drugo, cisto da vidim da li deluje, ali je LRP svakako glavni. Drago mi je sto si uspela da resis problem, tacno znam kako si se osecala u tom periodu. Pozdrav!

    ReplyDelete