13/12/2019

Svjetlucavi Avon ruževi: Prism

Wohooooooo Avon!! <3 <3 <3
Duuuuuuuugo nisam vidjela ljepše nijanse ruževa i baš sam u fazonu - moram ih imati sve!

O čemu se tu radi?
Vjerujem da sve mi trenutno planiramo outfit za Novogodišnju proslavu i da pokušavamo da nađemo idealan makeup look zbog kojeg ćemo biti u fokusu, pa - možemo prestati sa traženjem jer Avon ima super rješenje za nas!


Dakle, bitno nam je da makeup stoji, da su boje divne i da se super uklapa u izabrani outfit. Novi Avon Mark Prism ruževi za usne sa nijansama - da ti pogled stane - su po meni pravi izbor. Opće je poznato da su Avon Mark ruževi pigmentirani, postojani i ugodni na usnama, pa sam sigurna da će ona nijansa za koju se odlučite na vašim usnama biti posebna i ne samo na novogodišnju noć.





Avon Mark Prism ruž sadrži prizmatične čestice koje reflektuju svjetlost pri svakom pokretu. Izrazito bogate boje zahvaljujući tim istim česticama koje pojačavaju intenzitet pigmenta pružaju odličnu pokrivnost i postojanost. Hiljade prizmatičnih mikročestica reflektuju svjetlost pružajući jedinstven višebojni sjaj.


Ova linija ruževa ima zaista divne i poprilično "hrabre" nijanse, pa ukoliko imate avanturistički duh vjerujem da će vam se svaka nijansa dopasti. Meni je recimo favorit nijansa 'Fairy magic', dok je 'Defying gravity' nekako ona "sigurnija" varijanta - ali opet sa šljokicama.







Ja sam stvarno oduševljena ovim novim ruževima i njihovim nijansama i zaista jedva čekam da ih testiram kako bih vam prenijela potpuni utisak o ruževima.







Ispod svake fotografije je naziv nijanse, pa vjerujem da je to super pomoć da u suštini vidite koju nijansu želite isprobati.


Hvala na čitanju...
Pozdrav

No comments:

Post a Comment