13/11/2019

Favoriti za 2019. godinu: Njega kože

Imala sam više planova za članak o favoritima, ali sam se ipak odlučila da odvojim preparativu i dekorativu da članci ne bi bili predugi i da je usputnom prolazniku lakše pronaći šta želi ako klikne na labelu 'Njega kože'.
Ove godine, kao i prošle, sam se nekako fokusirala na njegu kože, pa će to biti prvi članak u kategoriji 'Favoriti za 2019. godinu' .
O nekim proizvodima sam već pisala, o nekim ću pisati, a ukratko o njima ću svakako navesti ovdje da ustvari dobijete predstavu zašto je taj proizvod na listi.
Pa da počnemo...

Mislim da sam u ovom članku napisala u potpunosti sve što trebate znati o serumu sa vitaminom C, te o tome zašto ga volim koristiti i zašto imam veću zalihu istog. Zaista je idealan dodatak u večernjoj rutini, i definitivna je preporuka!
Serum sam počela koristiti negdje u aprilu pa sa sigurnošću mogu reći da je zaslužio prvo mjesto - kada bi ovo bila top lista.



2. Avon True Nutraeffects Miracle Glow ulje za lice (klik da pročitate članak)
Miracle glow ulje koristim od 2016. godine i od prvog dana zaista imam samo riječi hvale. Naravno, tipkala sam, i taj članak je najpopularniji na blogu.
Također, zaliha.
Ulje koje hidrira i njeguje kožu, smanjuje crvenilo i osvježava izgled. Nije premasno, lijepo se upije u kožu i odlična je podloga za šminku pa mi je dio svakodnevnice.



3. Afrodita Perfect Code maska za lice
Ova maska je iz Afrodita Proffesional linije Perfect Code na čijoj promociji sam bila početkom maja. U pitanju je linija za njegu kože koja predstavlja potpuni kod ljepote primjeren svakoj koži; s potpunim formulacijama biomimetičkih peptida djeluje neposredno na stanice kože, potiče ih na obnavljanje i tako poboljšava vlastito djelovanje dermalnog sloja kože.
Članak o ovoj kozmetičkoj liniji se privodi kraju - te vjerujem da ću već slijedeće sedmice moći objaviti detaljnu recenziju sva tri proizvoda koje sam dobila u goody bag-u.
Zašto sam stavila na listu favorita?
Maska je također, kao i serum sa C vitaminom dio moje večernje rutine, te sam zaista svaki put nakon korištenja bila prezadovoljna. U kombinaciji sa ostalim proizvodima ili pak sama, maska je činila moju kožu svježijom i elastičnijom.
Dakle, definitivna preporuka!



4. Lush Aromaco prirodni dezodorans (klik da pročitate članak)
Mislim da mi je Aromaco favorit života. Ne godine. Tipkala sam, naravno, ali da ponovim - bacite sve dezodoranse u bočicama i u kremama i u čemu već ne, prošetajte do najbliže Lush prodavnice ili pak naručite online - jer je ovo malo čudo rješenje svih problema.
Znate da vas ne truje, prirodno je i ne testira se na životinjama. Sve sam rekla.



Lista je nekako kraća, ali iskrena da budem, navedeni proizvodi su jedini čiju kupovinu sam ponovila nakon što sam dotakla dno teglica i bočica. Također, Lush dezodorans sam preporučila svima u porodici i većina ga je počela koristiti, tako da je stvarno za pohvalu.

Recite mi, da li ste koristili neki od ovih proizvoda i da li planirate probati ako već niste koristili?

Do slijedećeg čitanja,
Mia


1 comment:

  1. Imam onu Afroditinu masku za lice i odlična mi je! Super post, divne preporuke :D

    Peany

    ReplyDelete