28/01/2016

Winter friendship / Zimsko prijateljstvo - Oriflame & Balea

Slušam Adele, pjevušim pomalo i jedem bananu. Divno. Novi album je odličan i čini da se osjećam baš lijepo dok je slušam. 
Nakon malo duže pauze odlučila sam da vam pišem o Balea proizvodima koje sam spominjala i o fenomenalnoj Oriflame kupki. Pokušati ću da ovo sročim fino i da vam približim svoj stav o ovim proizvodima što više mogu da bi vi tačno znali da li je to za vas ili ne. :)


I am listening to Adele, singing with her and eating banana. Perfect. The new album is great and makes me feel very good while I listen.
After a slightly longer break, I decided to write to you about Balea products that I mentioned and about the phenomenal Oriflame bubble bath. I'll try to write this fine and bring you closer to my opinion about these products as much as possible so you can know exactly if it's for you or not.



Balea Professional regenerator za plavu kosu

Apsolutni favorit, bez puno špekulacija.
U pakovanju dođe 200ml, većeg nema, a manji je mislim za jednokratnu upotrebu. Izgled možete vidjeti na slici gore. Košta 3,95KM u DM-u i za mjesec dana, koliko meni traje, je zaista povoljno.
Piše da je sa ekstraktom kamilice, što je odlično jer je kamilica baš super za kosu. Ja je često ispiram čajem od kamilice i poslije toga bude sjajna i mekana.
Koristi se kao i svaki regenerator, nakon pranja kose, nanesete na vrhove, sačekate malo i isperete. Ja pak ne stavljam samo na vrhove nego malo bliže tjemenu i onda isperem.
Fazon ovog regeneratora je što postepeno posvjetljava plavu kosu, dakle uz duže korištenje se mogu vidjeti promjene. Ja koristim ovaj regenerator oko godinu dana i iskreno sam prezadovoljna s njim.
Kupila sam ga na preporuku komšinice plavuše i moram reći da me je zaista usrećila.
Hvala Ems. <3

Pored regeneratora postoje šampon i sprej. Šampon sam koristila neko vrijeme, ali kako sam počela koristiti Farmasi Herbal Line šampon, ostala sam samo pri regeneratoru. Sprej sam kupila jednom, ne znam da li pravi ikakve promjene jer sam ga stavila jednom, kosa mi je bila užasno ljepljiva i ružna, pa sam odustala. A i mimo toga nisam čula neke riječi hvale za sprej.

U ovoj liniji imaju šamponi, regeneratori i sprejevi za smeđu, crvenu, tamniju plavu, crnu i slične boje. Tako da svako može naći odgovarajući.
Kao što sam jednom rekla, kvalitetno, a povoljno. :)



Balea Professional conditioner for blond hair


Absolute favorite, without a lot of speculation.
The package comes in 200ml, there's no bigger package I think, and smaller one is for one use. 
You can see how the package looks in the picture above. 
Main ingredient is chamomile, which is great because the chamomile is good for hair. I often wash it
with camomile tea and after that, hair is shiny and soft.
It is used like any conditioner:  after shampooing, apply to the peaks, wait a bit and rinse. I however put it little closer to the scalp and then rinse.
Thing with this conditioner is that it gradually brightens blonde hair, so with prolonged use you  can see the changes. I allready use this conditioner for about a year and frankly I am more than satisfied with it.
I bought it on the recommendation of a neighbor blonde and I must say that it makes me really happy.
Thanks Ems. <3

Besides shampoo and conditioner there is this spray. I used shampoo  for a while, but as I started to use Farmasi Line Herbal shampoo, I stayed only with the conditioner. I bought spray once but we were not really good friends.

In this line are shampoos, conditioners and sprays for brown, red, dark blue, black, and similar hair colors. So that everyone can find appropriate.
As I once said, good quality and pretty affordable. :)




Balea Body losion za tijelo Frost Flower


Do sad ste mogli upratiti da je meni najbitnije da nešto fino miriše, inače to nešto ne bih ni pogledala da je najkvalitetnija stvar na svijetu. Miris ruže i marakuje je predivan i smatram da je pun pogodak za ovu zimu. 
Kao i svaki losion, hidratizira i čini kožu glatkom i mekanom. 
Pakovanje 200ml, ja ga ne koristim svakodnevno, jednom, eventualno dva puta sedmično je meni baš potaman i traje oko 2 mjeseca. 
Svi Balea losioni su zaista dobri, ali se ja uvijek zalijepim za one 'Limited edition' jer su pakovanja privlačna i imaju onako spešl miris. 
Super stvar, probajte. :D


Balea Body Lotion Frost Flower


Until now, you could trace that is most important to me that something smells good. If it doesn't I will not even look at it. 
The scent of roses and passion fruit in this lotion is beautiful and I think it is the right decision for this winter.
Like any lotion, it's moisturizing and makes the skin smooth and soft.
Packaging is 200ml and you can use it for two months tops.
All Balea lotions are really good, but I always stick to the ones with 'Limited Edition' stamp because the package is attractive and it has special smell. 

The great thing, you should try it.





(Pokušala sam da napravim što ljepšu fotografiju. Eksperimentisala. Čokolada za kuhanje je u pitanju. Divno. )


Oriflame Chocolate Dream Bubble Bath 


Zima, topla voda i kupka s mirisom čokolade.
Ne znam da li ima potrebe da kažem bilo šta drugo.

Ja sam ovu kupku sebi naručila davno, nisam je otvorila do prije par mjeseci 
i baš nisam sigurna da li se trenutno može naručiti. 
Jeste li vi koristile neki od ovih proizvoda? Da li ste zadovoljne ? 

Lijep pozdrav. 
Mia.



Winter, hot water and a bath with the scent of chocolate.
I do not think it's necessary to say anything else.


I bought this bath for myself long time ago, but I opened it a few months ago and I'm not really sure whether you can currently order it.
Have you used any of these products? Are you satisfied?

Greetings.
Mia.


2 comments:

  1. Meni je sprej za kosu, za posvjetljivanje savrsen:) inace sam prirodno plava i nikad farbana, a u zimskim danima kosa mi potamni jer nema sunca. koristila sam prije neki sprej zaboravila sam mu naziv ali nije nama dostupan kupila mi ga drugarica u inostranstvu, bio oko 17 KM i jakooo cudnog mirisa ali je savrseno posvjetljivao zimi moju kosu. Ovaj balein sprej jako lijepo mirise i pored toga sto posvijetli kosa mi dobije nevjerovatan sjaj a o povoljnoj cijeni da ne pricam:) ma joj inspirisala si me da napisem recenziju o njemu :))) hihi

    https://asja91.blogspot.ba/

    ReplyDelete
    Replies
    1. to onda zavisi od kose do kose, tako da kažem. :D Drago mi je da tebi odgovara. I jedva čekam da pročitam tu recenziju.
      Hvala ti na posjeti.
      Blog ti je super, definitivno je među mojim favoritima. I ti si baš simpa.
      pozz, čujemo se. <3

      Delete