22/02/2016

DIY: Wavy hair without curlers. - Valovita kosa bez uvijača

U principu, ovaj metod koji ja koristim ne pravi klasične savršene lokne, ali mi kosa dobije na volumenu i valovitosti. Bez pretjeranog zagrijavanja, bez figara, viklera, raznoraznih uvijača i ostalih stvari koje iziskuju puno vremena, a ne ostavljaju svima idealne rezultate.
Moram naglasiti da ovaj metod neće svima biti od koristi, niti će dati svima iste rezultate ali vrijedi probati.


Šta je potrebno?
Pamučna majica dugih rukava.
Pjena za kosu - po izboru. Ja je ne stavljam jer mi isušuje kosu.

Nakon pranja kose, jedino što je potrebno je da prosušite kosu da ostane vlažna, ne mokra, jer će majica upiti vodu, a neće odraditi posao.
Položite majicu na ravnu površinu i prebacite kosu preko glave tako da možete kosu staviti na majicu. Rukama napravite nekoliko punđica u kosi i zamotajte ih. Rukave zavežite oko glave da pričvrstite sve i u slijedećih par sati zagrijavate to.
Ja nekad ovo uradim prije spavanja pa ne moram zagrijavati, ali uvijek osušim tjeme radi sigurnosnih razloga. :P

Meni kosa dobije na volumenu i bude fino mekana. Najbitnije mi je da se ne oštećuje mnogo, a "frizurom" budem zadovoljna.

Ovaj fazon sam našla na Pinterestu. Davno. Pinterest je super stvar!


Ako želite, pratite me na Instagramu i Facebook stranici. ---->

Hvala na čitanju.
Mia.


This method that I use doesn't make perfect curls, but my hair gets the volume and waviness. This is good to avoid heat, curling iron, curlers, rollers and all kinds of other things that require a lot of time and don't leave ideal results for everyone.
I must say that this method will not give everyone the same results but it's worth a try.


What is needed?
Cotton shirt with long sleeves.
Mousse - by choice. I was not putting it because it dries my hair.

After washing the hair, the only thing needed is to keep hair moisted, not wet, because shirt will absorb water, but will not do the job.
Lay the shirt on a flat surface and switch the hair over your head so that you can put hair on your shirt. Make a few small buns in your hair and wrap them. Tie sleeves around your head to put it all in place and to fasten it, and warm it up with hair dryer few times later.
I used to do this before going to sleep, so I do not have to warm it up.

My hair gets the volume and becomes fine and soft.. The most important thing to me is that it does not get damaged yet I'm really satisfied with haircut.

I found this idea on Pinterest. A long time ago. Pinterest is a great thing!


If you want, you can follow me on Instagram and Facebook page. ---->


Thanks for reading.
Mia.

2 comments:

  1. Neka slika bi bila super iako nisu klasične lokne. Ovako mi je ovaj post baš bezveze.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala na konstruktivnom komentaru. Sliku nisam mogla staviti jer mi kosa nije bila bas najbolje sređena. Kad bude prilike, editovaću post i objaviti ga opet. pozz

      Delete