09/02/2016

Valentines Day - Gift ideas / Valentinovo - Ideje za poklon

Do sada ste mogli primijetiti da sam ja tzv. junkie što se tiče praznika, bilo da su vjerski ili međunarodni. Praznici su lijepa i dobra stvar. Apsolutno pozitivna i potrebna stvar na ovoj planeti gdje sukobi već počinju preovladavati.
Valentinovo mi je posebno jer je tad sve u duhu romantike, slatkoće i , neizostavno, čokolade!
Naravno da Valentinovo ne mora biti dan striktno vezan za parove, jer se moja mama obraduje kad joj donesem bombonjericu, ružu ili sitne naušnice.
Znakovi pažnje jesu bitni svakodnevno, ali ih Valentinovo, po meni, čini još boljima. Čarobnijima. Nepopravljivi sam romantik.





Ja ću vam predložiti nekoliko poklona koje sam ja pravila ili planiram napraviti a ideje sam našla na internetu, malo ih promijenila i prilagodila. Kod mene ćete primijetiti da sam prilično izbirljiva što se tiče kozmetike, detalja i opsjednuta sam sniženjima, tako da, ako želite na nečemu da uštedite, javite mi se , definitivno ću vam pomoći. Šta ću kad moram da se prilagodim studentskom životu sa veoma visokom školarinom.
Anyways, da se vratim na glavni dio posta, ideje...

Kutija sa porukama


Potrebno vam je:

Ukrasna kartonska kutija 
   - dimenzije po izboru
   - mislim da takve trenutno možete naći u svakom Bingu i Konzumu, ne koštaju mnogo
Post-it papirići u bojama
Flomasteri
   - više boja preporučljivo
Mašnica
Vrijeme
Ljubav
Mašta

Eh onda mašti na volju, od "1000 razloga zašto te volim." do internih šala, želja i stihova...
Meni je najljepše kada je to rukom napisano, jer isprintani i izrezani papirići daju utisak da je poklon obaveza. Ne mora to biti ništa specijalno, ni skupo, ni savršeno. Kada osoba vidi trud, i to znači. 


Okvir sa slikom


Odaberite po vama najljepšu i najdražu sliku koju ste napravili s tom osobom. Ili slike. Zavisi od veličine okvira. 
Trenutno okvir za slike možete kupiti u Jysk-u po veoma niskoj cijeni, od 2 do 5-6 KM, zavisno od dimenzije. (Ne reklamiram, predlažem). Fini, mali okviri. 

Na staklo/plastiku okvira možete lakom za nokte našarati pokoji detalj. Sitno srce u uglu, crtice, tačkice, linije... Što god smatrate da izgleda slatko i specijalno. Ako je veći okvir, napišite nešto. Izgledaće drugačije i ne tako obično.
Na kraju samo stavite tu sliku u okvir, i gotovo. Unikatan i prigodan poklon. 


Kolačići  u teglici


Teglicu možete naći u šoping centru, ili špajzu, ako vam je mama kolekcionar za prazne, bespotrebne staklene teglice. Što i nije loše jer se većina mogu iskoristiti za nešto.
Napravite više vrsta kolačića, i napunite teglicu.


Prijedlog za kolačiće:

mljeveni keks
topljena čokolada
šećer
kokos
1 jaje 

Suhi sastojci sa suhim
Umutite jaje i u njega stavite istopljenu čokoladu 

I onda sve to zajedno. Napravite kuglice rukama, ohladite ih i pospete sa kokosom, šarenim tačkicama i slično..

Opet kažem, mašti na volju.


Za teglicu opet koristite lak, našarajte nešto, na poklopac zalijepite ukrasni papir, mašnicu i tip top.


Njamiii


Ovo su brze, kratke i jeftine ideje. Koje ste možda negdje vidjeli i pročitali, ali mi je želja bila da ih podijelim. 
Uvijek možete naći nešto drugačije na Pinterest-u, koji i ja rado koristim. :D

Sretno.

I hvala na pažnji. 


(fotografije nisu moje, našla sam ih na netu)

2 comments: