27/02/2016

FLORMAR: Korektor u stiku / Concealer / Cover stick

Ponekad imam utisak da što manje spavam ljepše izgledam i bolje se osjećam. Ne znam. Samo znam da su mi podočnjaci do poda ako spavam 7+ sati. Beauty sleep malo sutra.
Doduše da ne lažem, meni su podočnjaci i prirodno plavi, pored kose.

Često sam spominjala da mi je Flormar najdraži kozmetički brend od ovih svima dostupnih. I zaista jeste, jer pored toga što je pristupačan u svakom smislu, do sada se nisam razočarala ni u jedan kupljen proizvod.

Sometimes, I have the impression that the less sleep I get better I look and feel. I do not know. I just know that my "eye bags" are huge if I sleep  more then 7 hours. Beauty sleep- not at all.
However, I have dark circles around my eyes forever.

I have often mentioned that to me Flormar is favorite beauty brand from all these available. And indeed it is, because in addition to being accessible in every sense, so far I have not been disappointed in any of the purchased products.



Anyways, ovo što vidite na fotografiji je korektor u stiku koji je postao moja ljubav.
Pakovanje je elegantno, podsjeća me na neki ekstra luksuzan ruž. Čvrsto je i pri zatvaranju čujete ono 'škljoc' pa nema straha od otvaranja u neseseru. U njemu dobijete 5 grama proizvoda koji je dovoljan za 2-3 mjeseca svakodnevnog korištenja. Nijansa je Medium Beige(04). Korektor košta 5KM.
Korektor je nekako suh, ali je meni vrlo ugodan jer su zone koje prekrivam prilično masne i sjajne nakon određenog perioda. Mada ga ne bih preporučila nekome ko ima suhu kožu lica, Nisam sigurna da će se baš najbolje pokazati.
Za moje "probleme" prekrivanje je više nego odlično, fino se blenda i ne stvara fleke kad stavim kameni puder. Obično ga stavljam nakon podloge i samo završim sa matirajućim puderom. Sviđa mi se činjenica da zone na koje ga stavljam budu svjetlije pa se može koristiti pri konturisanju. Takođe ga koristim kao podlogu za sjenu i pokazao se kao vrlo efikasan čak i sa manje pigmentovanim sjenama.

Kod mene na blogu trenutno možete naći preparate kojima sam ja zadovoljna i nadam se da ćete i vi biti zadovoljni u slučaju da odlučite da ih probate.



Anyways,  what you see in the photo is a concealer stick that became my love.
The packaging is elegant, it reminds me of some extra luxury lipstick. It is firm and when you close it  you can hear "click" so there is no fear of opening in the dressing case. You get 5 grams of product which is sufficient for 2-3 months of daily use. "Shade" is Medium Beige (04). 
Concealer is kind of dry, but for me is very pleasant because the zone that I cover is quite oily and shiny after a certain period. Although I would not recommend it for someone who has dry skin, I'm not sure that would be too good show.
For my "problems" covering is more than excellent, it blends fine and does not stain when I put the powder. I usually put it after the foundation and only end up with matting powder. I like the fact that the zone in which I put it becomes lighter and it can be used for contouring. I also use it as the base for the eyeshadows and it proved to be very effective even with less pigmented shadows.




Ovako to izgleda na koži, naneseno i blendano.



Post sam kucala sigurno par sati, jer sam dobila silikonsku tastaturu pa se navikavam na nju. Ili se ona navikava na nokte. Eto ne znam.


Ovim putem bih da se zahvalim momku koji sponzorira ovaj moj skupi hobi i svakodnevno me obasipa komplimentima, lijepim riječima i podrškom. Bez tebe ništa ne bi bilo isto. Volim te Isah. 


Hvala na čitanju. 
Thanks for reading.

Mia.




8 comments:

  1. Drago mi je što ti je momak takav tip da podržava tvoj hobi/san, i čak i pomaže.
    Post je odličan

    ReplyDelete
  2. Djeluje mi presuh za podočnjake,imam osjećaj da bi mi se uvukao u svaku boru,jer obično kod mene tako djeluju kamuflažni korektori i korektori u stiku :) Meni je extra flormar kamuflaža,za baš ljubičasto-plave podočnjake,s tim da se malko uvuče u borice,ali dobro prekrije :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma da,to sam nekako i rekla, nije za svakog pogodan i odgovarajući.
      Hvala na posjeti. <3

      Delete
  3. Imam spomenuti korektor no rijetko ga koristim,najcesce kod vecih nepravilnosti. Takodje ga preporucujem, odlican je :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. odličan je za sve nepravilnosti zaista :D

      hvala na posjeti <3

      Delete
  4. It sounds like this works really well for you! :)

    Jess xo | The Indigo Hours

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeah, I really love it.

      Thanks for visiting! I will follow you. :)

      Delete