05/06/2016

Chocolate Ice-cream


Kod mene nijedan ručak, desert ili šta drugo za klopu ne bude po originalnom receptu. Uglavnom prvo prođem kroz neke recepte za istu stvar i onda kombinujem ono što mi odgovara i napravim. Tako je nastao i recept za ovaj sladoled.


Potrebno je:

500ml slatkog vrhnja (Meggle)
300gr šećera
4 jaja
1 čokolada za kuhanje ili ona sa većim postotkom kakaa (70% ) (Dorina)
2 mliječne čokolade (Dorina)


Odvojite žumance i bjelance. U žumance dodate istopljenu čokoladu, a u bjelance dodate šećer. Miješajte žumance i čokoladu da se izjednači masa, a bjelance miješajte dok ne bude šlag.
Nakon što mikserom "utučete" slatko vrhnje, u njega dodajte navedene mase i miješajte dok se sve to ne izjednači.

Ja obično stavim sladoled u dublju plastičnu posudu i poklopim pa mu treba oko 12 sati da se zamrzne. Predpostavljam da će se brže zamrznuti ako bude u plitkoj posudi pa je i to dobra ideja ko ima prostora.
Ova količina sladoleda je dovoljna za više od 5 ljudi.


Probajte pa mi javite kako vam se sviđa.
Imate li vi neke ideje za dodati u sladoled?


Pozdrav,

Mia.

2 comments:

  1. Joj ovo odmah sutra probavam, djeluje mi jako zanimljivo :)

    ReplyDelete