16/06/2016

Instagram

Neko je nekad napisao da je Instagram mreža gdje nema hejta, ružnih komentara i podjela. Jednostavno postoji "grupa" ljudi koja voli da fotografiše sve živo i postavlja na tu mrežu. Pri tome ćete naći vrlo kreativne ljude, zanimljive, upoznati nekoga novog ili pokazati šta vi znate, bez ikakvog pritiska i konkurencije. Zbog tog ja volim Instagram. Spam fotografijama je sasvim normalna pojava i neće se naći niko da kaže da nešto nije okej. Ako ti nije po ukusu, ne pratiš i gotovo.

Ja na Instagram postavljam gotovo sve, od onih unaprijed pripremljenih scena (Trudim se da usavršim.) do fotografija uz dogovor sa ekipom iz Body Blendza. :D Sve u svemu, jedan od mojih kreativnih kutaka.


Sjećate li se posta o Manhattan kamenom puderu ?




Ja za sebe kažem da sam Coffee Addict, što se može reći na svakoj drugoj fotografiji koju objavim. Nescafe 3u1 je mala ljubav.







Ne propuštam da objavljujem detalje koje volim...







Ni bebe koje volim....








A photo posted by Mia Re (@miss.r.k) on



Gore sam spomenula Body Blendz i kreativnost....




A photo posted by Mia Re (@miss.r.k) on



Body Blendz recenziju pročitajte OVDJE, ako već niste.


I za kraj...






Ja se nadam da ste uživali u ovom postu. Pratite me na Instagramu ako želite, ja uglavnom pratim sve koji me prate, pogotovo ako su sa Balkana jer mi je prioritet da moj rad vide, kako kažu, naši ljudi i da iste podržim na neki način.

@miss.r.k 


Lijep pozdrav,

Mia.

No comments:

Post a Comment