14/06/2016

GOLDEN ROSE: LONGSTAY Liquid Matte Lipstick

Ono što smo svi nestrpljivo čekali je konačno u prodaji i u mojim rukama. Oduševljenju nema kraja!

Thing that we were waiting to arrive is finally here. I can't be more happy! 



Tečni mat ruž koji stoji na svom mjestu, dugotrajan je i predivno miriše. Vrijedi mnogo više nego što košta.

Dolazi u crnom mat kartonskom pakovanju na kojem piše sve što je potrebno da znamo. Sam ruž se nalazi u staklenoj kompaktnoj bočici sa plastičnim aplikatorom. Mene podsjeća na epruvetu jer je plastični držač prilično kratak. Fino leži u ruci i nemam problema sa nanošenjem. U bočici je 5,5ml proizvoda i rok trajanja je 12 mjeseci.

This is long-lasting liquid matte lipstick which smells wonderful and it is definitely underrated. 

It comes in a black matte cardboard packaging that says everything you need to know. Liquid comes in a small glass bottle with a compact plastic applicator. It reminds me of the tube because the plastic handle is  pretty short. But I have no problem with the application. In the bottle, there is 5,5ml of product and shelf life is 12 months.


Ja sam uzela nijansu 10 i iskreno, pored te nijanse, sviđa mi se samo broj 11. Ostale mi nisu pretjerano privlačne. Nisam sigurna iz kojeg razloga.
Nijansa je nešto poput zagasite lila sa blaaagim sivim podtonom (Bar na mojim usnama). Izgleda neobično i baš je u mom 'fazonu'.

I took a shade 10 and honestly, besides this one, I like only number 11. Other ones are not overly attractive. I'm not sure for what reason.
This shade is something like a muted purple with gray undertone. It looks unusual but it is totally my jam. 




Moj proces nanošenja je klasično iscrtavanje usana i onda nanošenje na kompletne usne. Nisam koristila olovku za usne jer aplikator ovog ruža čini posao mnogo lakšim od ostalih koje sam koristila. Dakle, bukvalno je potreban samo jedan sloj da se kompletna usna prekrije. Nije potrebno nadograđivanje, čak ni nakon popijenog pića.

Miris me podsjeća na vanilu, tačnije kremu za torte od vanile. I to je prva stvar koja me je oborila s nogu prilikom nanošenja.

My process of applying is the classic contouring of lips and then applying to the entire lip. I did not use a lip liner because lipstick applicator makes this job a lot easier than others I've used. So, literally I only need one coat to cover the entire lip. It is not necessary to upgrade, even if you had a drink.

The smell reminds me of vanilla, to say precisely cream cake with vanilla. And that's the first thing that knocked me off my feet while applying. 

Ruž je kremast, za moje usne vrlo lagan i nemam problem sa isušivanjem. Ima fini mat finiš i uopšte ne izgleda previše umjetno na usnama. Ne treba mu mnogo da se osuši i kad se osuši, garantujem dugotrajnost više od 5 sati.
Ne može se skinuti tek tako, pokušala sam. Voda, sapun, trljuckanje - ništa osim dvofazne micelarne vode ili ulja za skidanje šminke.

Pigmentiran - DA!
Dugotrajan - DA!
Ugodan za usne - DA!
Mirišljav - DA!
Mat - DA!
Kissproof - OOO DA!

Lipstick is creamy, very pleasent for my lips and I have no problem with drainage. It has a fine matt finish and does not look too artificial on lips. It does not need a lot to get dry, and when it does I guarantee long life of more than 5 hours.
It can not be removed just like that, I tried. Water, soap, rubbing - nothing but two-phase micellar water or oil for removing makeup.

Pigmented - YES!
Longlasting - YES!
Pleasant for lips - YES!
Smells nice - YES!
Matt - YES!
Kissproof - OOO YES!



Here's how it looks on my lips (Front camera is used)

Evo kako to izgleda na mojim usnama (Prednja kamera je u pitanju)



Ja odavno koristim Golden Rose proizvode i definitivno sam sa svakim bila zadovoljna. Ovaj ruž je onakav kakav je i najavljen i to je zaista veeeliki plus!


Jeste li imale priliku da koristite ovaj ruž? Kakvi su vaši utisci?

I have been using Golden Rose products for long time, and definitely I was really happy with each. This lipstick is the way it was announced, and it's really big plus!


Have you had a chance to use this lipstick? What are your impressions?


Greetings...

Lijep pozdrav...

Mia.




14 comments:

  1. Lepa je boja, meni su svi tu preporucili, ali mislim da je nigde nema. Ja imam u broju 01 i 05 i mogu ti reci da je 01 stvarno prelepa. :)Odlican post, meni je bas u pripremi post o ovim karminima, divni su. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam swatchala svaki prije nego sam se odlučila koji da uzmem, 01 je lijepa ali meni ne stoji pretjerano, dok mi se 05 uopšte ne sviđa. U ovu sam se zaljubila čak i na fotografiji!

      Delete
  2. Za sad imam 05 i savršena je, baš po mom ukusu. Planiram kupiti i ovu nijansu, predivna je :)

    ReplyDelete
  3. I haven't heard about this brand or color before now. Thanks for posting! I love the color. www.fashiondues.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Kako divna nijansa. 10-ka mi je najbolja. Pravo da ti kazem ni mene nisu nesto privlacne ostale nijanse koliko 10.

    Charming Coco

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja se iskreno nadam da će napraviti još finih nijansi :D
      Pratim te, blog ti je super!

      Delete
  5. Nijansa je predivna, jedva čekam da dođu u Hrvatsku. :)

    ReplyDelete
  6. Prekrasna nijansa, a i super ti stoji! Ne kuzim kako jos nisam uocila ove ruzeve :0

    ReplyDelete
  7. I enjoyed your matte lipstick review of this brand and I personally love vanilla cake flavor which reminds me of my Mom's homemade vanilla icing and cakes! Lovely shade on your lips! :)

    Ursula

    www.blueridgebeautyblogger.com

    ReplyDelete
  8. Ovo moram pronac negdje u Zagrebu!
    Hvala na postu :)

    Honey
    Royal Lifestyle

    ReplyDelete
  9. 10 i 03 su moj izbor...Nosim ih 8 sati na poslu,za to vreme jedem,popijem 2 kafe i vodu vise puta a ruz je i dalje na svom mestu.

    ReplyDelete