22/08/2017

AVON Luxe: Allure 3u1 bronzer, hajlajter i rumenilo & Shape Sensation ruževi


Pripremu za tipkanje o kozmetičkim proizvodima vršim sat vremena. Da li listam katalog, čitam recenzije ili samo gledam pakovanja proizvoda zavisi od toga o čemu tipkam. U ovoj pripremi sam uživala od prvog dana jer sam fotografije pripremila onog momenta kada sam proizvode dobila u ruke. Obzirom da imam utisak da me Šejla dobro poznaje, obradujem se kao malo dijete kada imam priliku da isprobam nijanse ruževa i ostatak vremena se šaram uz pjesmu. 



Nedavno ste imali priliku čitati o Luxe puderu koji je No1 ovog ljeta - barem za moju kožu, a sada se fino smjestite i napravite kafu, ponovno, drugi put od jutros, baš kao i ja. Jeste?
Da počnemo...

Moje korištenje društvenih mreža je apsolutno ograničeno na: vidi šta ima novo, objavi fotografiju i odjavi se. Odavno nemam ni živaca ni vremena za isprazno čačkanje po dnevnom rasporedu ljudi koji ga nemaju.
U jednom od tih kratkih putovanja sam našla na fotografiju Avon Luxe Allure 3u1 divnoće koja me je odmah oduševila. Da li je to zbog pakovanja koje izgleda luksuzno i elegantno ili je to zbog onoga što se krije unutar? Nisam baš sigurna ali sam zaljubljena.



" 3u1 za preplanulu i blistavu kožu. Paleta sa hajlajterom, rumenilom i bronzerom. Jantar i arganovo ulje daju blistavi sjaj i naglašavaju konture lica. "

Pakovanje je profinjeno, elegantno i luksuzno. Tvrda plastika, zlatna boja i efekat ogledala, pored onog koji se nalazi unutar poklopca. Veličine je dlana i bez problema može stati u manju torbicu. Žao mi je samo što prsti stvore flekice pa stalno imam potrebu da glancam pakovanje.
Uz pakovanju je 10gr proizvoda, a u kvadratiću najveću površinu prekriva bronzer. Tačno pola. Druga polovina je podijeljena na rumenilo i hajlajter.


Pošto sam imala priliku da koristim obje nijanse iako sam na kućnu adresu dobila samo medium, moram reći da se fair baš slabo vidi na mom tenu trenutno. Mada vjerujem da će zimi to biti druga situacija. Ja ću ipak ostati pri medium jer mi se sviđaju mogućnosti - u zavisnosti od načina nanošenja i količine koju pokupim četkicom može varirati između blagih nijansi na obrazima do "malo jačeg" efekta konturiranja. Proizvod se maaalkice trusi, ali ništa previše što se ne može ukloniti blagim treskanjem četkice. Upravo ta osobina daje mogućnosti da se igramo i da se nadograđuje.

Kako ja koristim?
Ako hoću da postignem skroz blagi efekat čekticu stavim na kvadrat i napravim dva kruga oko ose da bi na svakom kraju bila ista količina rumenila, hajlajtera i bronzera. Pređem par puta po zoni kuda nanosim bronzer i rumenilo - i to je to. Malo boje na obrazima, a opet prirodni izgled.
Ako želim malo jači efekat, onda manjom četkicom nanosim samo bronzer i nakon blendanja ponovim postupak iznad.



Rumenilo je pink pa meni super stoji. Pigmentacija nije savršena ali smatram da i ne treba biti jer će većina nanositi sve istovremeno, pa ne može doći do pretjerivanja. 
Bronzer u medium paleti je na prvi pogled narandžast, ali kada se nanese na lice taj "problem" ne postoji.
Hajlajter ima skrooooz sitni shimmer, i ne vidi se baš previše, ali opet kažem , za ovakvu kombinaciju je pristojan. 


Sve u svemu, sviđa mi se i dio je moje svakodnevne makeup rutine. Bilo da je to samo par poteza u žurbi ili full makeup. Trenutno u katalogu košta 15,50KM.


Svaki Avon ruž mi miriše na narandžu. Jesam li luda? Jedino ovi o kojima ću tipkati mirišu kao kombinacija mente i narandže. Eto, malo je drugačije.

Kada sam otvorila ruž, za bijelu tačku u sredini sam pomislila da je balzam i da će nijanse biti slabije pigmentovane zbog toga. Dan nakon fotografisanja sam probala nijansu Apricot Shimmer i to bijelo se ispostavilo da je taj plump kompleks koji čini da usne izgledaju punije. Kada se nanese, pomalo hladi i zbog toga voooooolim ove ruževe.
Pakovanje je klasično, zlatne boje. Logo je diskretno ispisan na poklopac i to sve, kao što sam navela, izgleda luksuzno i profinjeno.

" Jedinstveni ruž za usne sa formulom koja potiče proizvodnju kolagena. Za dodatni volumen, glatke, hidratizirane usne i besprijekornu boju. "

Avon Luxe Sve Nijanse


Pigmentacija ovih ruževa je na zavidnom nivou. Pogotovo kod nijansi Incredible i Passion Plum. Na fotografijama ćete da vidite kako izgledaju sve dostupne nijanse, pored navedenih imaju i Apricot Shimmer, Tangerine Dream i Rose Wood.
Uživo, u odnosu na fotke u katalogu, nijanse su pomalo svjetlije pa obratite pažnju na tu činjenicu pri naručivanju. Ali obavezno naručite.
Moj favorit su Apricot Shimmer i Incredible- mogli ste to primijetiti na Instagramu.
Postojanost je sasvim solidna i uz jelo i piće ruž je tu sigurno 2 do 3 sata. Kasnije, kada se skine površinski sloj, usne ostaju tonirane bar još par sati. Sviđa mi se činjenica što se taj efekat hlađenja zadrži nekih sat vremena i poslije toga postane skroz blag dok se taj površinski sloj ne skine. 

Swatchevi Avon Luxe


Sa dobrom olovkom se ruž neće razliti na pogrešna mjesta, mada će ostaviti trag na čaši. Ja pak volim da po ivicama usana ruž nanesem četkicom pa onda nemam tako oštar prelaz i to mi mnogo ljepše izgleda kod nekih nijansi. Nažalost, Rose Wood nijansa mi uopće ne stoji ali taaaaako mi se sviđa. Cijena ovih ruževa u katalogu je 9,50KM.

Avon Luxe Passion Plum, Incredible, Appricot Shimmer

Ja se nadam da ste došli do kraja ovog blog posta i da ste uživali u fotografijama. Dosta sam vremena izdvojila da bih vam prenijela iskren utisak. Jeste li imali priliku probati neki od ovih proizvoda? Ako ne, koji planirate da probate?


Hvala na čitanju, 
Lijep pozdrav,

Mia 

*U pitanju su PR proizvodi

2 comments: