16/08/2017

Organic Tattoo Balm : We care about your ink

3. juna ove godine sam konačno stavila kvakicu pored stavke na listi stvari koje ću uraditi prije smrti, mada nisam sanjala da ću tu stavku imati želju konstantno ponavljati. I to me čini sretnom. Mnogi od vas su mogli primijetiti da sam tetovirala zapešće na lijevoj ruci. Što mi je to pomoglo u procesu zacjeljivanja?



Momak koji me je tetovirao je rekao da je nakon tetoviranja potrebno oko 20 dana da koža zaraste i da je potrebno da koža bude stalno hidratizirana kako se ne bi sve to upalilo i napravilo havariju. Na kraju je naveo da mi može ponuditi mast za tetovažu koja je organska i pravi je ekipa iz  BiH.

Sve što vas zanima vezano za to možete pogledati ovdje :
Organic Tattoo Balm - Facebook 
Organic Tattoo Balm - Instagram

Sigurna sam da će vam svaki tattoo majstor i tattoo lover preporučiti ovaj proizvod, jer znam da ja hoću. ;)



Organic Tattoo Balm sadrži prirodna, hranjiva, regenerativna, anti-fungalna ulja i putere (kokosovo ulje, shea puter, pčelinji vosak, vitamin E i maslinovo ulje) koji pomažu smanjenju otoka, svrabežu, iritaciji, naglom perutanju, peckanju i pri tome pomaže prirodnoj regeneraciji kože kako bi tetovaža zadržala boju i ostala ono što jeste, umjetnost. 

Proces oko tetoviranja i zacjeljivanja ću opisati u posebnom postu pošto planiram opet da se šaram. U tom postu ću tipkati i o čovjeku koji se kidao od smjeha mojim reakcijama na bol. Situacija je prezanimljiva. 

Mast dolazi u maloj metalnoj teglici i ja imam pakovanje od 15ml, a ako se sjećam ima i pakovanje od 30ml. Koštalo je 10KM. Zbog teksture koja podsjeća na vosak za kosu, se sporo troši. U tečno stanje prelazi tek kada nanosite na kožu - zbog toplote. Miriše "masno" i sviđa mi se. Ne mogu da definišem miris nažalost.

Kombinovanjem navedenih ulja i putera su postigli mnogo jer svi znamo da je prirodno najbolje. Ja sam tetovažu mazala 5-6 puta dnevno jer mora da stalno bude hidratizirana. Zacijelila je nakon nekih 20 dana i koža se vratila na staro - bez ikakvih problema.
Eh pošto sam ja poznata po tome što svemu nađem više namjena, testirala sam ovo malo čudo na maminoj koži na rukama. Ona odavno ima problem gdje joj u nekim periodima u godini koža postaje previše suha i počinje da puca na prstima i dlanovima, pa sam joj jednom prilikom 
ponudila čisto da vidim da li će joj pomoći jer je prirodno - još uvijek koristi i prezadovoljna je. Te "ranice" brže zacijele i koža joj ostaje hidratizirana. 




Organsko i made in BiH. Super kombinacija!


*tipkam o onome što mi se sviđa, što smatram kvalitetnim i korisnim
*proizvod sam kupila svojim novcem

Lijep pozdrav,

Mia

1 comment:

  1. To je uzitak.Ja cesto imam obicaj reci da je ta bol dok te tetovira potpuna ovisnost i da trazi iznova i iznova da je ponavljas.

    ReplyDelete