08/01/2018

Let the games begin


Od jutros na Instagramu čestitke i inspirativne poruke za predstojeću godinu. Kao da ovaj 1.januar donosi novu želju, novu snagu, nove mogućnosti. Mi ljudi imamo tendenciju da postavljamo ciljeve i da ih preskačemo u potrazi za nečim boljim. Navike nam ne dozvoljavaju da budemo ono što jesmo i ono što želimo biti. Ubacuju nas u kolotečinu i stagnacija dođe sama po sebi. 
Meni je 2017. godina bila obična. Svima to govorim. Sasvim obična. Niti teška niti jednostavna. Odletjela mi je iz ruku dok sam rekla keks i sada, kada se osvrnem na detalje, sve je to bilo, onako, kao kroz maglu - zamalo beznačajno. 


...


Ovaj post sam počela tipkati tačno prvog januara oko 17:30. I onda mi je sve stalo. Nisam baš sigurna da li sam sumirala utiske ili sam stagnirala tu prvu sedmicu januara nadajući se nečemu boljem na početku 2018. Apsolutno nevažna stvar u ovom momentu. Druga sedmica je zvanično počela. Ponedjeljak je, 12h. Idemo dalje. 
O željama u 2018. ne želim uopće da govorim, jer je ta lista sa tačkama godišnjeg reda nešto što ćemo u momentu kada nam se obaveze sruče u krilo, zaboraviti. Taj komad papira će ostati, upravo to, komad papira. Moja jedina želja je da budem sretna. Ostale stvari se u životu daju nadoknaditi na ovaj ili onaj način. Sve dok smo zadovoljni onim što mi jesmo. 


...


Mislila sam vam tipkati malo duže, reći šta mi je na duši. Ali drugom prilikom... 
Želim vam sve najljepše u ovoj godini. Zaista. Mnogo smijeha, sreće i uspjeha!

No comments:

Post a Comment