14/01/2018

Avon Planet Spa: Heavenly Hydration Body Moisturiser


Kao prvi beauty blog post ove godine sam izabrala recenziju kreme za tijelo koja je must have ove zime. U onim momentima kad imam malo vremena za sebe testiram divne proizvode i pronalazim ono što mi najviše odgovara. 

For the first beauty blog post this year I choose a review of body cream that is must have this winter. In those moments when I have a little time for myself I get to test wonderful products and find what suits me most.

 

Obzirom da meni zima donese probleme sa kožom, fokus mi je na hidrataciji i pravilnoj brizi. U zavisnosti od dijela tijela, stanje kože varira. Koža na nogama i stopalima je dosta suha pa se trudim da tome posvetim najviše pažnje. 
Ja na godišnjoj bazi trošim minimalno 4 veća pakovanja mlijeka,kreme ili losiona za tijelo. A krajem 2017. godine sam dobila jednu kremu koji će zamijeniti bar 2 sa te standardne liste jer je definitivno adekvatna bar za dvije sezone. 
Avon Planet Spa je linija bogata kvalitetnim i divnim proizvodima za njegu kože čiji miris prosto obožavam. Mirisi većinom relaksiraju i stvaraju utisak kao da smo u spa centru. 

Since winter brings me skin problems, so my focus is on hydration and proper care. Depending on the part of the body, the skin condition varies. The skin on my legs and feet is quite dry, and I try to pay the most attention to it.
I spend at least 4 large packs of creams or body lotions on an annual basis. And at the end of 2017 I got one body cream that will replace at least two products from my standard list because it is definitely adequate for at least two seasons.
Avon Planet Spa is a line with quality and beautiful skin care products that have wonderful fragrance. Those fragrances mostly relax and create an impression that we are in a spa. 



Krema je u plastičnoj teglici sa bijelim poklopcem. U pakovanju je 200ml kreme i rok trajanja je 12 mjeseci.  
Krema je bijele boje sa maslinasto zelenim tačkicama. Miriše svježe, na masline i nešto što ne mogu da definišem, ali je tako čisto... Miris se ne zadržava mnogo i krema se dosta brzo upija. Obzirom da je gusta, stvarno se sporo troši. Gustina kreme ne utiče na razmazivanje i upijanje jer pri razmazivanju promijeni teksturu. 
Na koži je vrlo ugodna. Meni nije izazvala nikakve neugodnosti do sada, a koristim je od oktobra. Nakon što ju koža upije, ostane nježan trag. 
Meni je ova krema dosta poboljšala kožu nogu i stopala. Na stopalima se ublažio horor dok na nogama poslije depilacije nema posljedica kao prije. Poslije tuširanja nanesem kremu i uživam. Moja koža je hidratizirana i to me čini sretnom! 

The cream is in a plastic jar with a white lid. The package contains 200ml of cream and the shelf life is 12 months. It is white with olive green dots. It smells fresh, on olives, and something I can not define, but it's so clean ... The smell does not keep much and the cream gets absorbed quite quickly. Since it's dense, it can last for a long time. Density of cream does not affect smearing and absorption, because with smearing it on skin it changes the texture.
It is very pleasant on the skin. It has not caused any discomfort to me so far, and I have been using it since October. After it is absorbed, my skin is soft and gentle.
For me, this cream has greatly improved the skin on my legs and feet. Skin on my feed is softened and I don't have issues that I had before. Now, my skin is hydratised and I am happy I got to use this product. I apply it after I take shower and I really enjoy. 



 
Ova recenzija je prilično kratka ali smatram da sam pokrila sve razloga zašto bi je i vi koristili.
Da li koristite proizvode za njegu kože iz Planet Spa linije? 
Koji je vaš must have? 

This review is quite short, but I think I've covered all the reasons why you should use it.
Do you use skin care products from the Planet Spa line?
What's your must have?

No comments:

Post a Comment