27/01/2018

L'oreal: Pure Clay Exfo Mask & Glow Mask




Kada su L'oreal Pure Clay maske dostupne, ja onako iz sjene čitam recenzije i analiziram na osnovu utisaka drugih blogerki. Tek nedavno sam odlučila da ih kupim, pa mi je sniženje u CM-u dobro došlo.
U pakovanju koje je koštalo oko 14KM, došle su 2 maske, Exfo i Glow. 


Obzirom da , kako sam već navela u nekoliko prethodnih postova, dosta pažnje posvećujem koži jer joj zima apsolutno ne prija, vječito sam u potrazi za proizvodima koji će očistiti kožu bez da ostave havariju na njoj.
Stanje moje kože lica trenutno je ovakvo: Premasna T-zona i presuhi obrazi sa dosta bolnih akni. Standard za period od novembra do marta. Pored hidratantne kreme i ulja za lice koristim maske koje čine da mi koža bude zdrava, svježa i čista. 

 
Maske dolaze u staklenim teglicama. U teglici je 50ml proizvoda i još ne mogu tačno definisati koliko dugo može trajati. Ja ih koristim oko 2 mjeseca svaki drugi dan ali imam osjećaj da nisam ni zagrebala površinu. Rok trajanja je 12 mjeseci.  Pakovanje mi se sviđa jer izgleda profinjeno i teglice bi se mogle iskoristiti nakon što se maska potroši. Teglice imaju dva poklopca, jedan je glavni - plastika i kombinacija bijele i tirkizne boje, a drugi je bijeli  - "zaštitni" ispod ovog glavnog. Zaista mi se sviđa pakovanje.
Teglice su naravno došle - svaka u zasebnoj kartonskoj kutijici i zaštitnoj foliji na kojoj možete pročitati sve potrebne detalje.
Miris maski mi je asocijacija na nešto svježe i čisto - sterilno. Potpuno je isti, a tekstura je  dosta različita. O tome ću ispod jer planiram da vam detaljno pišem o svakoj. 



Pure Clay Exfo Mask with Red Algae / Maska sa ekstraktom crvenih algi


Ova maska me podsjeća na piling jer ima sitne granulice koje se osjete pod prstima prilikom nanošenja i skidanja maske. Ja ju uglavnom nanosim na suhi dio lica gdje su one kritične akne i te nepravilnosti nastale zbog suhe kože. Obzirom da kombinujem maske i rijetko stavljam jedno na kompletno lice, ukapirala sam da mi ova maska stvarno prija na tom "upaljenom" dijelu jer je nježna i potpuno adekvatna.
Lako se nanosi na kožu i nije potrebno mnogo da se ravnomjerno razmaže na dijelove na kojima hoću da bude. Nakon nekih desetak minuta se osuši, ali ne stvara neugodan osjećaj na koži.
Masku uklanjam tako što se umijem mlakom vodom. Prilikom umivanja osjetim da je koža dosta nježnija nego prije nanošenja i odmah izgleda svježije. Ova maska ne izaziva iritaciju i crvenilo iako je na dijelu kože koja je dosta osjetljiva. Nakon što osušim lice, sačekam nekih deset minuta i onda nanesem hidratantnu kremu. And I am good to go. 



Obzirom da ja većinu stvari testiram na više načina, osim onog večernjeg rituala, par puta sam je koristila ujutro, na kompletnom licu i uvjerena sam da mi je šminka nekako mnogo ljepše "legla" na kožu. Kao da mi ova maska odmori kožu i učini je sjajnijom i zdravijom, spremnijom za šminku i radni dan od 10 sati.
Moram navesti da ju također dovede u red nakon radnog dana od 10 sati, pa mi koža jutro poslije bude divna. 





Moćni spoj tri gline:
Kaolin - Bijela glina, poznata po svojstvima apsorpcije nećistoća i prekomjernog sebuma.
Montmorilonit - Glina bogata mineralima, poznata po svom djelovanju protiv nesavršenosti.
Rasul - Glina sa visokom koncentracijom oligo - elemenata poznata po tome što pomaže u pročišćavanju tena.




Pure Clay Glow Mask with Charcoal / Maska sa biljnim ugljenom


Glatka tekstura koja se lagano nanosi na kožu, čisti lice i čini kožu sjajnom i svježom. Ovu masku sam nekoliko puta nanijela na kompletno lice ali mi na onom osjetljivom dijelu lice stvara neugodan osjećaj i izaziva crvenilo.
Nakon što se nanese, dovoljno je 10 minuta da se potpuno osuši, a kada se osuši pomalo stvara onaj osjećaj “maske na licu”. Obzirom da se pri dodiru sa toplom  vodom bez problema ukloni, to i ne stvara neki pretjeran problem. Ova maska mi se stvarno dopada jer onu masnu zonu dovede u red za kratko vrijeme. Osvježi T-zonu i koža mi izgleda dosta svježije. Ja izgledam odmornije i vedrije, i osjećam se tako!
Kao i prethodnu masku, ovu ponekad nanesem ujutro prije posla, i onda se šminkam. Primijetila sam da mi koža puno brže upije podlogu za šminku, puder izgleda prirodnije i ona kritična zona dosta sporije masti. Tako da sam sigurno 6 radnih sati mirna. 




Ova maska jeste pomalo gruba za kožu, pogotovo na osjetljivim zonama s kojima ja vodim borbu, ali je apsolutno korisna na dijelovima koji čine da vam lice izgleda kao da ste ga čitav dan držali u zdjeli s uljem. (Šalim se naravno, nikome nije toliko ekstremno. 




 Definitivno vam preporučujem ove maske jer su idealne za pampering day! 
Da li ste vi koristile neke od ovih maski? Kakav je vaš utisak? 

Hvala na čitanju,

Mia

No comments:

Post a Comment