17/02/2018

Rosegal: Favorite Socks & Boots


Moj Instagram profil je prošaran Harry Potter motivima. Mislim, moj kompletan život je prošaran Harry Potter motivima. I rekla sam nedavno, ako budem radila tetovaže sa svog Pinterest boarda(LINK), postaću pokretna ploča za Harry Potter detalje. Od odjeće, knjiga, šolja, do četkica za šminku...
Kada sam na Rosegal shopu našla čarapice počela sam se smijati kao vjeverica, od sreće. Do sada ste mogli vidjeti fotke sa tim čarapicama na svim postojećim društvenim mrežama jer moja opsesija ne prestaje!










My Instagram page has so many Harry Potter motives and that makes me happy. I mean, my whole life has so many Harry Potter motives. I even think I will be Harry Potter motives walking board, because my Pinterest tattoo board is full of those. And I plan on doing them all. I have clothes, books, tea cups, makeup brushes... But my favorite are those socks that I found on Rosegal web shop. I was so happy because of that. You could allready see these on my Instagram page. Check out here(LINK).












Čizmice sam na moju veliku žalost morala proslijediti mami jer su mi male, a taaaako su mi se svidjele. Veličina je okej, međutim, moji listovi na nogama su pravo široki (iz meni nepoznatog razloga) pa se duboke čizme na mojim nogama ne mogu zakopčati. Ove su pravo udobne i čvrste. Preživjele su sniježni dan u Sarajevu.

These boots are too small for me but my mom can use them. She says that these are really comfy and warm, so she loves to wear them when it is snowing outside.






Nadam se da vam se sviđa moj izbor stvarčica sa Rosegal sajta i da sam vas inspirisala kako bi naručili sebi ponešto.

I hope you like these items I choose and that I inspired you to buy something little for yourselves.

Thank you for being here,
Do slijedećeg čitanja, hvala na posjeti,

Mia

No comments:

Post a Comment