12/02/2018

Catrice: Liquid Metal Longlasting Cream Eyeshadow


Catrice kolekcija u kojoj je totalno izdominirao "liquid metal" izgled je moja najdraža kolekcija. Od ruževa koji tako divno izgledaju, o kojim sam tipkala ovdje (link), do tečnih sjenki s kojima se stvarno zabavljam!
Nisam dugo tipkala o dekorativi jer sam se dosta fokusirala na njegu kože, pa sam i fotke i ovaj post pripremila sa guštom.


Ove sjene izgledaju kao tečni ruževi i imaju isti aplikator. Mislim, sve je potpuno isto kao da u ruci držite tečni ruž. Samo što se ne nanose na usne, nego na kapke. Mada vjerujem da bi baš super izgledale i na usnama. Nisam probala...
U pakovanju je 6ml sjene i rok trajanja je 6 mjeseci. Pakovanje ovih sjenki izgleda profinjeno i elegantno i straašno je fotogenično. Volim takve stvarčice jer svako malo škljocam iz mnogo uglova. Nadam se da vam se sviđaju fotke.

Nijanse koje ja imam su 'Champagne Shower' i 'Brown under'. Ostale dostupne nijanse možete vidjeti ako kliknete ovdje (link). Volim ove nijanse jer su neutralne, ali opet izgledaju glamurozno. Korisne su za polu-profesionalni 'cut-crease' kad imam volje da se igram. I te ćete fotke vidjeti uskoro, jer planiram da na blog uvedem kategoriju 'Makeup looks'.
Sjene su kremaste i lako se nanose. Dosta brzo se suše, pa ako imate potrebu da blendate ivicu, preporučila bih da to što brže radite. Kada se osuše, stvaraju skroz blaaaaaagi osjećaj "zategnutnosti" na kapcima, ali to nije ništa što bi smetalo. Ja iskreno do sada nisam nikad koristila tečne sjenke za oči, pa ne znam kako se druge sjenke čine na kapcima, ali vjerujem da je sve to tu negdje.



Pigmentacija ovih sjena je sasvim okej. Nije baš savršena, ali ako pravite neki kontrast tipa: smeđa mat sjena i tečna sjena uglovima, predivno izgleda. Moram naglasiti da su ove sjene super za brzinski dnevni look, ako hoćete da istaknete oči. Ponekad ih nanesem pojedinačno, ponekad kombinujem, u zavisnosti od raspoloženja.
Postojanost je super, nakon što se osuše sjene, apsolutno ne miču dok ih ne uklonim. Čak i kad mi kapci polude pa budu masni (ponekad se dešava, nisam sigurna zašto) . Kao što sam navela, super su za kombinovanje u 'cut-crease', i meni, kao početniku, je olakšavajuća varijanta jer se lako nanose ali ne razlijevaju na sve strane.

Champagne Shower



Brown under

 



Sjene imaju puderasti miris. ( Da, naravno da sam pomirisala. ) Metalni završetak koji izgleda profinjeno i glamurozno. Rekli su mi da imam lijepe oči, pa ja imam potrebu stalno da ih ističem. Ove dvije nijanse mi taj proces olakšavaju, jer na fin način istaknu oblik i boju očiju, a istovremeno to ne izgleda neprirodno.
Kao što sam navela, super su za dnevni look, ali zbog metalic svojstva su apsolutno adekvatne i za glamurozni večernji look. Probajte se igrati, ja jesam!



Dakle, ove sjene su definitivan 'go to' ako vam je potrebno nešto lijepo i praktično - jer su prelijepe, lako se nanose, kombinuju i brzo suše.



Da li ste probali ove sjene? Koja je vaša najdraža nijansa?

Do slijedećeg čitanja,
Uživajte...

Mia



No comments:

Post a Comment