11/02/2018

Avon: advanceTechniques




Ako me pratite od početka znate da sam dugo godina farbala kosu u ljubičasto i da mi je oporavak kose bio zahtjevan i dug proces. Nakon što sam kosu dovela u red i skratila više od pola, fokusirala sam se na proizvode za njegu kose koji održavaju kosu jakom i sjajnom. Između ostalih detalja, spominjala sam par puta da je moja kosa neukrotiva pa mi loknice budu loknice čitavih sat vremena, ostatak dana su samo nered, dok već sutra ujutro izgledam kao da sam peglala kosu - a samo sam prespavala.




U jednom od divnih paketa sam dobila Avon advanceTechniques Bodyifying tretman za duboku regeneraciju. Obzirom da su mi draži serumi nego sprejevi, jer su dosta lakši za nanošenje na kompletnu kosu, obožavam testirati ove stvari!
Naravno i ovoga puta je Avon na visini zadatka, pa sam naručila zalihu ovog seruma i preporučujem ga svima koji me pitaju šta koristim za kosu.



"Sa inovativnim hijaluron-peptid kompleksom: čini da kosa bude bujnija. povećava prečnik svake vlasi kose, korjenu daje volumen i kosa izgleda gušće."


Pakovanje je praktično pa bočicu bez problema možete nositi na put recimo. Plastična bočica glossy crne boje sadrži 100ml gelaste biserno bijele tekućine. Bočica je sa pumpicom pa je doziranje jednostavno.





Zašto volim ovaj tretman za kosu?

Oblik moje frizure ne dozvoljava da ja kosu samo operem, počešljam i osušim. Kosa mi je toliko jaka i neukrotiva da svaka dlaka vodi svoju politiku. Čak i kada feniram kosu, što traje dobrih 2 sata, oni teže dostupni dijelovi kose su opet u stanju "šta mi možeš, izgledaću kako hoću". Mislim, bitno je imati stav, ali nije ugodno kada se pojavim na poslu, a izgledam kao da ne znam šta je četka ili češalj.
Šalu na stranu, ovaj tretman je definitivno nešto najbolje što sam koristila u poslednje dvije godine.

Avon advanceTechniques tretman nanosim na vlažnu kosu, samo posušenu peškirom. Bitno je naglasiti da kosu ni u kojem slučaju ne treba "trljati" već samo stisnuti šakama i to je sasvim dovoljno da pokupi vodu, inače se kosa oštećuje i petlja - što ne dovodi do finih rezultata.
Za moju dužinu su dovoljne 3 pumpice, i tom količinom pokrijem kosu od tjemena do vrha.
Proizvod je gelast i ljepljiv kada se razmaže na dlanove, međutim, kada se nanese na kosu, uopće ne stvara ljepljiv i neugodan osjećaj na kosi. Nakon nanošenja, ja sačekam nekih 10 minuta i onda regularno sušim kosu. Volim ovaj tretman jer se svaki pramen posloži onako kako treba, pa ne moram trošiti mnogo vremena na detaljno feniranje.
Rezultati su sjajni! Kosa mi je mnogo bujnija, sjajnija i divno miriše. Nemam problem sa raščešljavanjem i, za promjenu, sve stoji na svom mjestu.





U onim danima kada imam vremena za igranje sa figarom ili peglom za kosu, nakon pranja na kosu stavim malo više ovog seruma. Oko 5 pumpica. Nije to velika količina, ali ja nekako imam osjećaj da stavljam sloj zaštite protiv toplote pa mi i tu dobro dođe. Malo prosušim kosu i onda oblikujem kako hoću. Pored činjenice da mi nakon toga kosa ne izgleda osštećeno i suho, također je odlična stvar što mi loknice budu finog oblika barem dva dana.





Miris Avon advanceTechniques proizvoda je prepoznatljiv. Divan, svjež i mene podsjeća na profesionalne frizerske salone. Koristila sam i koristim ovu liniju proizvoda i do sada sam bila zadovoljna sa svakim.
Mene zanima, da li ste vi koristili neki od ovih proizvoda i kakvi su vaši utisci ?


No comments:

Post a Comment