13/04/2018

Avon: advanceTechniques

Konačno je došlo vrijeme da govorim o mojoj rutini njege kose. Na blogu i na Instagramu ste mogli pratiti sve promjene moje frizure, pa otprilike znate šta volim i kakva mi je frizura najdraža. Dugo vremena mi je trebalo da oporavim kosu nakon one teen faze i ljubičaste kose. Za nekoga ko ima prirodno plavu kosu, najveća greška je drastično mijenjati boju kose.
Obzirom da je ta moja faza trajala oko tri godine, moja kosa je postala tanka, rijetka, oštećena i u jednom momentu sam se bojala da će početi opadati u pramenovima. Nakon tih par godina, odlučila sam da ću vratiti svoju prirodnu boju kose i od tad, koristim preparate koji su mi pomogli u oporavku i održavam kosu zdravom tim istim preparatima. Tu i tamo promijenim serum ili šampon kako bih testirala ponešto, ali se pobrinem da mi te stvari ne naprave havariju.
Naravno, detaljnije ću vam tipkati o onima što su počeli da prave haos, kao i o onima u koje se trenutno kunem.


Danas vam tipkam o Avon Advance Techniques šamponu sa keratinom i argininom. Pored činjenice da sam koristila i koristim skoro sve šampone iz Advance Techniques kolekcije, drago mi je da sam svojoj kolekciji dodala i ovaj šampon.
Pakovanje je isto kao i ostali šamponi i regeneratori iz ove linije. U boci je 400ml gustog šampona biserno bijele boje. Ovaj šampon je dosta gušći od ostalih, pa vrlo mala količina (veličine graha) je dovoljna da dosta zapjeni. Obožavam šampone koji pjene mnogo. Meni miriše na one pepermint bombone koje imaju čokoladu u sredini. Miris se dugo zadrži u kosi i to me čini sretnom!



Ovaj šampon smanjuje opadanje kose i štiti vlasi od lomljenja prilikom češljanja. Mojoj kosi daje sjaj i volumen. Kosa je mekana i nježna, lako se raščešljava i ne masti se uopće. Poneki šampon mi je tu i tamo izazvao da tjeme poludi, ali ovdje to nije slučaj. Od kada testiram ovaj šampon kosa mi dosta prirodnije izgleda. Zadovoljna sam i ovaj šampon definitivno ima moju preporuku! Probajte!




Na fotki možete vidjeti moju kosu i jednu preljepoticu. Zbog problema na blogu za koje još uvijek nisam sigurna da su se riješili, sam počela snimati videe, pa će moj You Tube kanal biti online uskoro. Nisam sigurna gdje ću šta pričati, ali ću nastojati da vas upoznam sa rutinom njege i održavanja kose. Nadam se da se pratimo!

No comments:

Post a Comment