30/05/2018

Avon True: Nailwear Pro +

Ja na blogu imam nekoliko vrsta postova koji su mi posebno dragi jer mi daju priliku da vam pokažem mnogo fotki, a da to ne bude prenatrpano. Recenzije lakova za nokte su negdje na vrhu zbog toga, jer boje su magija.

There are few categories of blog posts here that I really love because I have chance to show my photography skills without feeling that there are too many photos. In this case it is review of Avon True nail polishes with amazing colors for this spring/summer season.




Proljeće je i sa njim dolaze divne boje, gole prstići na nogama i lakovi za nokte u bojama koje se ja nekada nisam usudila nositi. Ove boje nosim sa zadovoljstvom i mislim da svaku treći dan promijenim lak. To me čini sretnom!

Spring is in town and it brings lovely colors, sandals and nail polishes in colors I never used before because they were out of my comfort zone. I use these now with pleasure and I believe I change my nail polish every two or three days. That makes me happy! 


Bočice su staklene sa crnim poklopcem i četkicom koja olakšava nanošenje laka bez da napravim ogroman nered po prstima. Čak i kada nanosim lijevom rukom na desnu (a dešnjak sam).
Ja uglavnom nanosim 2 sloja laka, mada za neke nijanse to i nije potrebno. Samo jednim nanošenjem se može postići boja - kao da ustvari imate gel na noktićima.
Ovi lakovi na mojim noktima ostaju sigurno 3-4 dana bez da se ogule na vrhovima, iako ja više puta dnevno perem ruke i stvarčice po kući.

These polishes are in glass bottles with black cap. I love the brush because it makes it easy for me to apply nail polish without making a mess.
I ususally apply two coats but with some colors that is not needed. You can get amazing color just with one coat and it will look like you actually have gel on your nails.
These stay on my nails for almost 3 days without being damaged even tho I wash my hands really often and clean around the house. 





Nijanse lakova koje ja imam su: 'Endless sky', 'Purple oasis', 'Tranquility', 'Enchantment', 'Blossoming utopia'.

Nail polish colors I own are: 'Endless sky', 'Purple oasis', 'Tranquility', 'Enchantment', 'Blossoming utopia'. 



Da li vam se dopadaju ovi lakovi? Koja vam je najljepša nijansa?
Do you like these nail polishes? Which color is your favorite? 

Nadam se da ste uživali...
I hope you enjoyed...

Mia



2 comments:

  1. I sama mnogo volim lakove. Pogotovo ove Avonove jer su mi jako dobri i kvalitetni što im daje veliku prednost. Mada, meni ipak spadnu sa početka prstiju jer su mi ruke dugo u vodi, ali to ne umanjuje kvalitet laka ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ReplyDelete
  2. Odličan post draga!

    http://herecomesaajla.blogspot.ba/

    ReplyDelete