01/05/2018

Avon Mark: Epic Lipstick

Mislim da su mi postovi sa ruževima najdraža stvar na blogu - zbog fotografija i boja. Zanimljivo mi se igrati sa tim i imam opravdanje za 9838693709 različitih fotki na postu.

I thing that most favorite posts on my blog are lipstick reviews because of photos and colors. It is really interesting to play with that and I also to justify so many photos in one post. 




Kada sam bila na promociji mark. brenda, moram da kažem da me je pakovanje osvojilo. Ovaj ruž ima crni poklopac na kojem je bijeli mark. logo. Čvrsta plastika koja neće pući niti će se ruž otvoriti sam. U pakovanju je 3,6gr ruža.

I have to admit that I really love Avon Mark. packages and this one is also really good. This lipstick has black cover on which are multiple white Mark. logos. It looks modern and really nice. Solid plastic makes sure that cover will not break nor lipstick will open up and make a mess in your purse.
This package has 3,6gr of lipstick.



Nijanse koje ja imam su 'Pink Punch', 'Be Loud' i 'Rosy Outlook'. Rosy Outlook je nude nijansa koju koristim vrlo često jer se divno uklapa u bilo koji look, dok su druge dvije nijanse pomalo dramatične, ah, Epic, samo mu ime kaže. Podsjećaju me na neon boje i baš su nekako posebne nijanse. U Epic liniji su sve nijanse posebne doduše... Na blogovima drugih blogerki ste mogli do sada vidjeti sve nijanse koje imaju i definitivno ovi ruževi daju materijal za odlične fotografije.



Shades that I own are 'Pink Punch', 'Be Loud' and 'Rosy Outlook'. 'Rosy Outlook is nude lipstick that I use often because it is easy to fit with every makeup look I create. Other two shades are pretty much dramatic but that was the point of the whole Epic collection of Mark. lipsticks. Those remind me of neon colors and they look really cool and special.
I believe you had chance to see all shades in this collection on other bloggers reviews and I have to say that these lipsticks give a loads of inspiration for creative and awesome photos. 










 Miris ovog ruža ja ne mogu da definišem jer me ne podsjeća ni na što, kao što je to slučaj sa drugim ruževima. Dosta je "slatkast" ali se ne zadržava mnogo pa mi i ne smeta toliko.
Pigmentacija i postojanost ovih ruževa se stvarno može pohvaliti. Ja bez problema oblikujem usne sa njima i nije potrebno više od dva poteza da se ruž nanese ravnomjerno i lijepo. Ne razlijeva se oko usana i stoji na svom mjestu nakon par pića. Već sa hranom dolazi do skidanja, ali kada se skine taj prvi sloj, usne ostanu lijepo tonirane.
Kada sam fotkala usne sa ovim ruževima, imala sam problemćić sa tim toniranim usnama jer vlažna maramica ne može potpuno da ukloni tu boju. Što znači da ćete boju koju želite imati na usnama čak i nakon ukusnog obroka.

I can not define scent of this lipstick because it doesn't remind me of anything specific. It smells like something really sweet but I don't mind that because it goes away after a while.
Pigmentation and durability of these lipsticks is something that can be praised. There are no problems with applying it because you need two moves tops. It stays in place for a while and it will definitely survive few drinks. After the first layer gets removed, lips stay tinted and that looks gorgeous. 




Be Loud




Pink Punch




Rosy Outlook



Moj zaključak o ovim ruževima: "Ljubav, ljubav, ljubav!" Jer su nijanse stvarno predivne! Jeste li imali priliku probati ove ruževe? Koja je nijansa po vama najljepša?
My opinion on these lipsticks: "Love, love, love!" Because shades are really good! Did you have a chance to try these lipsticks? Which shade is your favorite?

Nadam se da ste uživali čitajući i gledajući fotke. Želim vam ugodan dan!
 I hope you enjoyed reading this. I wish you lovely day!

1 comment:

  1. Lijepo ti pristaju te nijanse ali za mene su ipak prejake.
    Dobra recenzija. Ti preslatka.

    ReplyDelete