09/08/2018

Avon Mark: Liquid Lip Lacquer

Avon Mark Liquid Lipstick

Skromna kolekcija ruževa na mom makeup stoliću prelazi sve granice. Pokušala sam da rasteretim tu masu, međutim tečni ruževi su ljubav pa sam sve ostale uspjela podijeliti, dok se zaliha tih ruževa iz dana u dan povećava. Ne znam ko će prije poludjeti, ja ili moja mama gledajući u sav taj haos dok raspremam.

Krajem prošle godine sam vam tipkala o Avon tečnim mat ruževima i nijansama Passion it i Orange me happy koje su klasične mat nijanse. Obzirom da se već neko vrijeme nisam kako treba našminkala (kad kažem kako treba mislim na full makeup), ovi ruževi su mi dobro došli kada mi je trebao neki brzi "glam look" da istaknem usne kad već ne mogu jagodice sa tonom hajlajtera.

Avon Mark Liquid Lipstick

Kao što na fotkama možete vidjeti, nijanse koje vam predstavljam su u potpuno istim pakovanjima kao ostali ruževi. Jedina je razlika što ove nijanse imaju sitne šljokice, odnosno shimmer, pa se može reći da su polu-mat. Ruževi su kremasti i postojani, fino mirišu i meni se dopadaju jer su lagani na usnama. Nakon što se skine onaj prvi sloj, usne ostaju tonirane i na njima ostane sitni shimmer. Ruževi izgledaju stvarno elegantno i ove nijanse su prelijepe.

Avon Mark Liquid Lipstick

Avon Mark Liquid Lipstick


U pitanju su 3 nijanse:
Kissy face, Mystique & Rock star i stvarno ih volim.

Već sam potrošila Kissy face i Mystique pa su se novi našli kod mene ubrzo tako da nastavljamo druženje.

Avon Mark Liquid Lipstick

Nijanse Mystique i Rock star imaju odličnu pigmentaciju pa je samo jedan sloj dovoljan da se usne potpuno prekriju. Nakon nekog vremena, pogotovo ako jedete i pijete u tom periodu, moraju se nadograđivati, ali ne mnogo.
Malo drugačija situacija je sa nijansom Kissy face jer je dosta svijetla pa izgleda kao da uopšte nemam ruž. Ja pustim da se malkice osuši prvi sloj pa utapkam još malo na usne čisto da bih pojačala intenzitet koliko god je to moguće. Bez obzira na to, ova nijansa mi je najdraža jer je blaga i shimmer stvarno predivno izgleda.


Kissy FaceAvon Mark Liquid Lipstick Kissy Face

Rock Star
Avon Mark Liquid Lipstick Rock Star

Mystique

Avon Mark Liquid Lipstick Mystique

Mogli ste primijetiti da u poslednje vrijeme nisam aktivna što se tiče bloga, šminkanja, fotografisanja proizvoda... 
Nekako mi je taj problem sa kožom napravio pritisak te nisam imala mnogo volje za bilo čim. Jednostavno, što god sam stavila na kožu rezultiralo je upalom, pa mi puder i šminka nisu padali na pamet. Da obradujem i sebe i vas, bolje je! Sve je bolje! Tako da sada možete očekivati šminkanje, fotkanje, tipkanje sa mnogo više duše i motivacije.



Dugujem vam mnogo recenzija, mnogo lijepih fotki, mnogo emotivnih tekstova koje sam napisala tu i tamo, pa ću nastojati da popravim ponašanje ovdje. 

Nadam se da se i vama ovi ruževi sviđaju kao meni i da ih već imate u kolekciji, ako ne, uhvatite prvi Avon damu i uzmite zalihe. Garantujem da se nećete pokajati. 

Koji je vaš najdraži Avonov ruž? Koja nijansa? 

Hvala na čitanju i strpljenju,

Mia

2 comments:

  1. Nijansa Kissy face mi deluje nestvarno lepo! Moracu je isprobati. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stvarno je divna i može se uklopiti u apsolutno sve!

      Delete