28/09/2018

Schwarzkopf Gliss: Oil Nutritive express-repair-conditioner

Regenerator je sastavni dio njege kose te sam ja po tom pitanju veoma zahtjevna i izbirljiva. Možete primijetiti da sam u svemu izbirljiva, pa je moje iskustvo sa kozmetikom uspon-pad bez neke konkretne pauze gdje mogu reći da su mi se u kontinuitetu sviđalo više stvarčica.
Ponekad se dogodi da naiđem na proizvod čije zalihe automatski sredim, pa to znači da je ljubav vječna. Kao što je slučaj sa ovim mirišljavim čudom... 

The conditioner is very important part of hair care and I am very demanding and selective when it comes to that. You can notice that I'm all picky in everything, so my experience with the cosmetics is like roller coaster without any breaks where I can say that I liked more things in continuity.
Sometimes it happens that I come across a product whose supplies I automatically make, which means that love is eternal. As is the case with this fragrant miracle...

Schwarzkopf Gliss: Oil Nutritive express-repair-conditioner

U pitanju je dvofazni regenerator za kosu sklonu ispucalim vrhovima sa s 8 dragocjenih ulja i keratinom. Plastična boca sa 200ml proizvoda se apsolutno ne može potrošiti.
Može.
Šalu na stranu, jednu bocu koristim od sredine aprila, dva do tri puta sedmično. I još joj nisam vidjela dno. Pa sada računajmo, april, maj... kraj septembra.

It's a two-phase hair conditioner with 8 precious oils and keratin. Plastic bottle with 200ml of products can not be emptied.
It can.
Joking aside, I am using this one bottle from mid-April, two to three times a week. And I still did not see her bottom. Now let's count, April, May ... by the end of September.

Schwarzkopf Gliss: Oil Nutritive express-repair-conditioner

Kad kažem dvofazni, mislim na to da se u bočici nalaze dvije tekućine - znam da je jedna bijela i dosta gusta (predpostavljam da su to ulja jer je uvijek na površini, dok drugu nikako nisam u mogućnosti vidjeti zbog naljepnice na boci.
Regenerator stvarno divno miriše, pa sam ga ja nanosila na kosu kad treba i kad ne treba. (Catch is- uvijek treba jer je odličan! )
Potrebno ga ja promućkati prije upotrebe kako bi se dvije navedene tekućine pomiješale.
Sviđa mi se raspršivač jer omogućava ravnomjerno nanošenje, a i poprilično utiče na uštedu proizvoda. Drugi razlog je što stvarno nisam došla u situaciju da mi na neki dio kose "izleti" veća količina proizvoda te da je na tom mjestu kosa bila ljepljiva, masna ili bilo šta slično. Stvarno mi se dopada!

When I say two-phase, I mean that there are two fluids in the bottle - one of those is white and quite dense (I suppose it is an oil because it is always on the surface), while I can not see the other one because of the sticker on the bottle.
The conditioner really smells wonderful, so I apply it to my hair when needed and when I do not need it. (Catch is - It is always needed because it's great!)
It is necessary to shake it before use to mix the two mentioned liquids.
I like the sprayer because it allows even application, and it also has a great impact on product savings. The second reason is that I really did not come to the situation that larger amount of product gets on my hair and that the hair gets sticky, greasy or anything like that. I really like it!

Schwarzkopf Gliss: Oil Nutritive express-repair-conditioner


Kao što ste mogli zaključiti, ovaj regenerator se može nanositi na vlažnu i suhu kosu, ne ispira se i veoma je praktičan. Osim za nanošenje poslije pranja kose, odličan je kada želim osvježiti frizuru prije izlaska jer kosi daje sjaj i miris. Regenerator čini kosu mnogo sjajnijom i bujnijom. Ovog ljeta sam dosta oštetila kosu farbanjem, pa mi je stvarno pomogao da je održim zdravom i mekanom.
Nakon nanošenja kosa je mirišljava i mekana, lakše se raščešljava i oblikuje. Ne ostavlja masne niti ljepljive tragove, fino se upija u kosu i na duže staze je stvarno štiti od oštećenja. Meni je to veoma bitno zbog vezanja kose u rep i farbanja. Kosa se uopšte ne lomi te nema onaj "beživotni" izgled.
Bila sam skeptična oko Gliss Oil Nutritive, jer sam imala loše iskustvo sa drugim regeneratorima koji se ne ispiraju, ali je bilo suprotno i stvarno mi je drago!
Naravno, zaliha je tu, tako da se ne rastajemo više...


Schwarzkopf Gliss: Oil Nutritive express-repair-conditioner

As you might conclude, this conditioner can be applied to moist or dry hair, you don't need to wash it out and it is really practical. Apart from applying after hair washing, it's great when I want to refresh my hair before going out because it gives my hair a shine and a scent. This conditioner makes hair much brighter and lenient. This summer I've quite damaged my hair, so it really helped keeping it healthy and soft.
After applying the hair it is smoother and soft, easier to digest and shape. It does not leave any greasy or sticky traces, it is finely absorbed in the hair and on longer runs it really protects against damage. Hair does not get damaged anymore and it does not have that "lifeless" look.
I was skeptical about Gliss Oil Nutritive because I had a bad experience with other conditioners of that kind, but it was the opposite and I'm really glad!
Of course, the stock is there, so that is going to be good friendship...

Mia Redžvelja Purple Spark

Kakvo je vaše iskustvo sa Schwarzkopf Gliss proizvodima?
What is your experience with Schwarzkopf Gliss products?

Hvala na čitanju...
Thanks for reading...

Mia Redžvelja Purple Spark

No comments:

Post a Comment