18/02/2019

Avon Mark: Big & Phenomenal Volume



Najviše volim pisati o maskarama!
Nijedan makeup look meni nije kompletan bez istaknutih trepavica, a kako su mi trepavice prirodno guste i duže stvarno volim imati maskaru koja to može adekvatno pokazati. O maskarama iz ove linije sam već pisala, ali kao i uvijek Avon nas po ko zna koji put iznenadi novitetima i kvalitetom pa sam stvarno sretna što sam imala priliku testirati ovu maskaru.

I love writing about mascara!
For me, no makeup look is complete without prominent eyelashes, and my eyelashes are naturally dense and I really like to have a mascara that can adequately show it. I've already written about the mascaras from this edition, but as always, Avon is surprising us with the novelty and quality, and I'm really happy to have the opportunity to test this mascara.




Prvo, jer joj je boja pakovanja fantatstična.
Neon zelena mi je stvarno privlačna pa mi je makeup stolić dosta zanimljiviji. Oblik je isti kao i ostale maskare iz ove linije i u pakovanju je 10ml proizvoda.

Drugo, jer mi trepavice izgledaju divno i bez onih ružnih grudvica.
Četkica ove maskare je gumena i dosta mekana što se može primijetiti prilikom nanošenja. Fino raščešljava trepavice i ravnomjerno nanosi maskaru i ja nakon nanošenja imam osjećaj kao da su to moje prirodne trepavice. Nema ljepljivih zona niti osjetim onu "težinu" koju dosta maskara ima.


First, because the color of the packaging is fantastic.
Neon Green is really appealing to me, so my makeup table is much more interesting. The shape is the same as other mascara from this line and in the package is 10ml of the product.

Second, because my eyelashes look beautiful and without those ugly clumps.
The brush of this mascara is rubbery and rather soft, which can be noticed during application. It evenly applies the mascara, and after applying I have the feeling that these are my natural lashes. There are no adhesive zones, nor do I feel the "weight" that many mascara makes.



Jedan sloj je dovoljan za onaj prirodni izgled trepavica kada baš i niste raspoloženi za upečatljivu šminku, a već drugi sloj će im dati volumen i gustoću. I svaka dlačica će biti na svom mjestu.
Ova maskara vam neće ostaviti crni trag oko očiju čak i nakon dužeg radnog dana, a trepavice će biti iste kao i kad ste je tek nanijele. (pod uslovom da se ne igrate sa trepavicama u toku dana što ja imam običaj raditi)

One layer is sufficient for the natural look of the eyelashes when you're not really in the mood for much makeup, and the second layer will give them volume and density. And every hairs will be in place.
This mascara will not leave you a black eye around your eyes even after a long day, and the lashes will be the same as when you were just applied. (only in case you do not play with eyelashes during the day as I have a habit to do)







Da budem iskrena, ova maskara je nadmašila ostale iz iste linije iako sam ja stvarno sa zadovoljstvom koristila svaku od njih. Stvarno je super i vi je možete naći u trenutnom katalogu po super cijeni. Javite se svojoj Avon dami, ili ako je nemate, možete se javiti meni!

To be honest, this mascara surpassed the others from the same edition, although I really enjoyed using each of them. It's really great and you can find it in the current catalog at a great price. Call your Avon lady, or if you do not have her, you can contact me!


3 comments:

  1. I meni je maskara odlicna, veoma prijatno iznenadjenje! Volim i onu Big & Extreme, i ona je jako dobra. Kristina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja ju baš volim i nekako mi je došla na vrh liste favorita! :D

      Delete
  2. I really like the product

    ReplyDelete