04/03/2019

Bourjois: Healthy Mix

O mojoj borbi ste slušali i čitali i znate skoro pa sve, pa konačno kada sam mogla i smjela na kožu da stavim puder odlučila sam da to bude puder koji je dobar, lagan i za suhu kožu.
Naravno, čitala sam i ja recenzije kao što vi sada čitate moju i doslovice sve što sam pročitala me je uvjerilo da je Healthy Mix odličan izbor pudera.



Što se tiče Bourjois proizvoda, ja sam se uvijek nekako vrtila oko rumenila i par ruževa jer imaju divne nijanse. Nisam sigurna zašto nikada nisam pisala recenzije, ali ću se definitivno potruditi da vam sročim šta sam ja to koristila čisto da vidite od čega još se sastoji moja kolekcija, a da to nisu kreme, ulja i mlijeko za kožu. 

Ako se već niste susreli sa ovim puderom, a vjerujem da jeste do sad, bočica je staklena sa crvenim poklopcem. U njoj je 30ml pudera. Ja sam uzela nijansu Beige poslednji put kada sam kupovala, ali je moja "standardna" nijansa Vanilla. Kod nas u ponudi ima 5 nijansi (bar koje sam ja vidjela) a općenito ih ima 15.



Za neke stvari meni stvarno treba dosta vremena da koristim kako bih pisala o njima, pa se tako desi da mi proizvod u tom periodu prestane biti adekvatan...
A sada ću detaljnije o tome...



Nakon što mi se koža lica oporavila i upala povukla, nekako sam skupila hrabrost da stavim puder na lice pa sam krenula u potragu. Vjerujem da vam je jasno kako je to završilo.
Puder je lagan, miriše nekako voćno i ima srednju prekrivnu moć. Da budem iskrena više ništa mi i nije bilo potrebno bez obzira na ožiljke koje sam imala.
Otprilike jedna i pol "pumpica" je dovoljna da se prekrije kompletno lice, pa se ovaj puder nekako sporo troši. Malčice je rijedak pa ga je mnogo lakše nanositi četkicom i koža lica definitivno izgleda prirodnije jer se i lako blenda.
Kao podlogu ja koristim Afrodita hidratantnu kremu sa kamilicom (o kojoj ćete također čitati) i u periodu kada mi je koža lica bila suha, to je bila odlična kombinacija. Ten mi je bio ujednačen, crvenilo prekriveno i pore nisu izgledale začepljeno kao što je to slučaj sa nekim puderima za koje se tvrdi da su lakši.
U tom periodu uopće nije bilo potrebe da setujem ovaj puder jer je predivno izgledao na koži. Dao joj je prirodni ton i sjaj u kojem sam stvarno uživala. Puder je bez problema stajao na licu kompletan radni dan bez da sam imala potrebu da popravljam ili nadograđujem puder. Rumenilo i bronzer su se savršeno uklapali sa njim i stvarno sam bila prezadovoljna.
Nakon ovog pudera, bez obzira koliko sati ga imala na koži, nisam imala osjećaj da je suha ili iritirana.




Healthy Mix koristim već skoro pa godinu dana i stvarno sam od početka prezadovoljna, ali u poslednje vrijeme je počeo da me malčice zeza, ali ja vjerujem da je to samo iz razloga što je moja koža ponovno u svom standardnom fazonu - masna, masna - horor.
Ah da, meni masna koža uopće ne smeta.
Šta se ustvari sada dešava?



Kao da puder uopće ne želi da bude na koži. Čime god ga nanosila, koliko god ga blendala, lice postaje šareno i pojave se svijetle tačkice, pogotovo na čelu - koje je inače zaista masno. Čak i u kombinaciji sa korektorom i banana puderom koji koristim za setovanje, opet mi lice nakon nekih sat vremena postane narandžasto i šareno.
Onako kao da se koža zasitila i ta masnoća ne dopušta da se puder "slegne" kako treba. 
Volim ovaj puder, stvarno, ali ga ne mogu nastaviti koristiti zbog ovog problemčića. Mada se nadam da ću uspjeti barem da ga miješam sa puderom koji planiram da uzmem, čisto da malo "razbijem" tu mat teksturu.



Ponavljam se, ali STVARNO volim ovaj puder i od početka sam bila prezadovoljna njim, ali u poslednje vrijeme mi stvara neugodnosti pa ću morati da se prilagodim.
Definitivno bih ga preporučila svima jer kombinacija vitamina u sastavu i činjenica da je lagan i hranjiv može da učini dobro suhoj koži, a da pri tome izgleda fantastično i prirodno.

Pišite mi, da li ste vi koristile ovaj puder? Kakvo je vaše iskustvo?
I imate li preporuku za neke druge Bourjois proizvode?








2 comments:

  1. Kako imam masnu kožu lica sigurna sam da mi nebi odgovarao, ali u posljednje vrijeme imam problema s puderima generalno, svi koji su mi bili top više uopće ne surađuju, postanem šarena, narandžasta, ma nikako...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Možda da probaš promijeniti rutinu čišćenja lica, ili pak da vidiš da ti podloga koju koristiš ne stvara problem u kombinaciji s puderom.
      Ja recimo imam 3 stvari koje mijenjam na dnevnoj bazi kao podlogu. I najbolje mi se pokazala Afrodita hidratantna krema za lice sa kamilicom.

      Delete