25/10/2019

Avon Anew: Vitamin C Serum sa snagom 30 narandži


Avon Anew linija za njegu kože definitivno ima za svakoga po nešto, pa u slučaju da ste skeptični oko seruma sa C vitaminom, pročitajte šta vam ja to imam reći obzirom da sam od prvog dana korištenja do ovog članka potrošila jednu bočicu i otvorila drugu.
U kategoriji 'Draft' imam moooore članaka o proizvodima za njegu kože, a ni sama ne znam kada ću stići sve da sredim. Ovaj članak pišem onako "preko reda" jer vjerujem da će svima vama pomoći da se odlučite probati serum sa C vitaminom.



Serum je u narandžastoj staklenoj bočici sa pumpicom koja je dobra za doziranje seruma. Poklopac je od čvršće plastike te sigurno neće doći do spadanja i prosipanja prilikom transporta u neseseru. U bočici je 30ml seruma što je meni bilo sasvim dovoljno za skoro 6 mjeseci korištenja. Ne smijem garantovati da je bilo svaki dan, znalo se desiti da sam vikendom preskočila ili da ga nisam ponijela sa sobom na put, ali recimo neka u prosjeku bude 4 dana u sedmici.
Za mene je bilo potrebno 3 pumpice da nanesem na lice i vrat. Serum ima miris narandže i vrlo je ugodan kada se nanese. U početku može biti intenzivan pa nekome možda i neće odgovarati, ali nakon kratkog vremena postaje blaži pa se skoro i ne osjeti.





Avonov super serum razvio je tim naučnika i eksperata u svijetu ljepote, koji je dobio brojne nagrade, te je ovaj serum na testovima pokazao najbolje rezultate među Anew proizvodima: 99% žena koje su ga testirale su se složile da je ovaj serum poboljšao sjaj kože dok je 92% žena izjavilo da je njihova koža svježija. Također 91% žena složilo se da je ANEW Vitamin C serum učinio da njihova koža izgleda obnovljeno, sjajno i prozračno. Anew Vitamin C serum je pogodan za korisnike svih dobnih skupina, za sve one koji su počeli da brinu o svojoj njezi kože do onih koji su isprobali sve ali još uvijek su u potrazi za serumom koji će im dati sjajni ten o kojem sanjaju. Sada ne trebaju više da traže, jer tu je Anew Vitamin C serum.


Prvo, zašto sam ja odlučila da ga probam?

Mislim da sam istog dana kada sam od Šejle dobila najavu za Anew serum sa vitaminom C napravila narudžbu i naravno, dva-tri dana nakon, odmah počela koristiti. Kao što ste već upoznati, moj kozmetički ormarić je preplavljen proizvodima za njegu kože i da vam budem iskrena, ne pamtim kada sam sebi kupila nešto od dekorative – da ne uključujemo puder koje je u neku ruku „neophodan“.

Anyways, od mnogo proizvoda uključenih u moju rutinu večernje njege kože sam rado uvrstila i ovaj serum jer je C vitamin definitivno neophodan dio kako ishrane tako i njege kože.
Moram naglasiti da C vitamin općenito nije preporučljivo nanositi na kožu pa ju izlagati suncu, te bez obzira što je za ovaj serum navedeno da se može koristiti ispod kreme za lice za zaštitnim faktorom, ja bih vam preporučila da ipak ovaj serum uključite samo u večernju rutinu.




Kako vitamin C djeluje na kožu?

Vitamin C je po sastavu askorbinska kiselina, i pravi je super-heroj savremene borbe protiv starenja!

Šta radi za našu kožu?


Djeluje kao snažan antioksidant – što znači da se bori protiv slobodnih radikala, čestica koje oštećuju zdrave ćelije kože, i time ubrzavaju starenje.
Stimuliše proizvodnju kolagena – sunce i starenje uzrokuju opadanje zaliha kolagena, koje dovodi do opuštene kože. Vitamin C pojačava proizvodnju kolagena, što posljedično dovodi do čvrste, jedre i glatke kože.
Posvjetljuje fleke i oštećenja od sunca – ometa proizvodnju melanina, pigmenta odgovornog za fleke i neujednačen ten.
Ubrzava regeneraciju ćelija – reparira oštećenja od sunca i gubitak kolagana tako što ubrzava obnovu ćelija kože.



Kako se može koristiti?
Maltene kako god vam odgovara.

Ja sam recimo imala 2 varijante i obje su imale svoj određeni vidljivi učinak na koži bez ikakvih nuspojava.

1. Nekoliko kapi seruma u hidratantnoj kremi

U teglicu Miracle Glow kreme za lice (o njoj čitajte ovdje) sam stavila 5 pumpica i promiješala kako bi se oba preparata kako treba sjedinila. Obzirom da ovu kremu koristim samo naveče jer mi ne odgovara kao podloga za šminku, navečer, nakon što očistim kožu od šminke i nečistoća, samo je ravnomjerno nanesem na kožu i kružnim pokretima masiram dok ju koža ne upije.
Koža se nahrani te je vrlo ugodan osjećaj zaspati tako. Ujutro kada ustanem nema onog masnog traga te lice izgleda svježe i odmorno. Ima neki prirodni sjaj, pa mi šminka lijepo „legne“ na kožu. Sve u svemu, jedan divan dodatak kremi za lice kojom sam od starta bila oduševljena – kao što ste mogli pročitati u prethodno označenom članku.
Ovu metodu koristim onda kada nemam nikakvih problema tipa akni, crvenila i upala, što je u poslednje vrijeme dosta rijedak slučaj iz milion nekih razloga.

2. Serum prije maske ili noćne kreme za lice

Ovaj proces inače praktikujem u periodu kada sam previše iscrpljena, kada mi je koža previše izložena suncu i kada mi se pojave akne i crvenilo - što je u poslednje vrijeme čest slučaj.
Jednostavno nekoliko pumpica (najviše 3) nanesem na kožu, utrljam kružnim pokretima i nekih deset minuta nakon nanošenja seruma, uradim isti proces sa kremom za lice ili noćnom maskom.
U suštini se ovim procesom serum nanosi direktno na kožu pa koža upije sve prije nego se nanese krema. Akne i upale do jutra budu umanjene ili potpuno uklonjene (zavisi od stanja kože prethodne noći) i umor i iscrpljenost su skoro pa nevidljivi jer koža ima neki sjaj i posebnu svježinu.
Bitno je naglasiti da koža bude hidratizirana i elastična te da je osjećaj pred spavanje i ujutro veoma ugodan.


Stvarno mi je drago što mogu reći da u navedenom periodu korištenja nisam imala nikakav problem na koži izazvan ovim serumom. Nakon svakog korištenja se mogla vidjeti razlika i zaista moram reći da je moja koža lica otkad koristim ovaj serum zaista elastičnija, ljepša, svježija i sveukupno zdravija. Obzirom da mi je ovaj serum od aprila dio večernje rutine za njegu i hidrataciju kože, vjerujem da sam imala dosta vremena da kako treba testiram i prenesem vam svoje utiske.

Anew serum sa vitaminom C je definitivno moja preporuka, pa ako već niste, naručite si i probajte.

Do slijedećeg, vrlo skorog čitanja, because I am back!





























1 comment:

  1. Konačno novi post! Ja sam ga kupila prije nekog vremena ali još nije u upotrebi. Nakon tvoje recenzije, već večeras ga planiram koristiti :)

    ReplyDelete