29/10/2019

Pišem vam: Od zime do jeseni kroz Instagram



Ove godine sam svoj život nekako najlakše prikazala kroz fotografije, mada sam i tu pomalo podbacila pa mi ove godine fotke nisu raspoređene po folderima sa nazivom mjeseca i tačnim datumom kada je koji set fotografija nastao.
Nekako nisam imala vremena.
Ni volje.
Ne pamtim ni kada sam napravila više od 100 fotografija u jednom danu.



Najdraža fotografija sa novogodišnje noći




Biti blogerka

Kroz ovaj članak bih voljela da vam pokažem najdraže fotke u ovoj godini koje su nekako obilježile ovu godinu koja se polako bliži kraju. Iako nisam mnogo fotkala i tipkala, bila sam sretna i moje vrijeme je bilo potpuno ispunjeno. Narasla sam. Kao osoba. Promijenila navike i napredovala.
I nadam se da će se to u jednom trenutku istaći i, kako to kod nas kažu, isplatiti.

Meni je bitno da sam sretna...


Žena ženi treba da pruži ruku

Zalasci sunca




Blogerski pohodi




Zagrljaji

Ove godine sam proslavila osmu godišnjicu veze sa jednim dečkom koji je uz mene od samog početka mene. Držimo se za ruke od kad smo imali po šesnaest godina i tako mi je najljepše.
Na prvom mjestu prijatelji i podrška jedno drugom. Onda dvoje djece sa mnogo ludih ideja. Poštovanje, snaga... Ljubav. Bezuvjetna ljubav.
A sve ima svoje ups and downs.

I sretna sam...


Perfect code




Ministry of Ćejf

Ove godine sam popila mnogo kafe. Na mnogo različitih lokacija. A postoje njih par sa posebnim mirisom, ukusom i značenjem na koje se rado vraćam.
Postoje i onih par koje iz dna duše prezirem, kako to samo razočarana osoba može prezirati.

Jesam, ponekad sam i ja loša osoba...


Digitalne Dive by Avon




Sea you soon




Holy beverage






Magija i boje


Ako me već niste zapratili na Instagramu, to možete uraditi sada - @miaredz
Nadam se da vam se ovaj članak sviđa i da ćemo se i dalje pratiti. A do slijedećeg članka, pogledajte storije, prelistajte feed - možda vam budem i insipracija.

Hvala na vremenu,

Mia

No comments:

Post a Comment