07/03/2016

Svakodnevni makeup look / Everyday makeup look

Jučer sam pila kafu sa diiiivnim Šejlom ( ŠminkeRaj ) i Elmom. I dan mi je bio odličan! Toliko pozitivne energije i humora! 

Moj svakodnevni makeup look je vrlo često u fazonu "manje je više" i uvijek se trudim da istaknem oči jer je to jedan od detalja koje volim na sebi. Našminkam se uglavnom tako da, ako nemam vremena da skinem i da se opet našminkam, makeup look mogu "nadograditi" sa malo više hajlajtera i sa upečatjivim ružem. Sve u skladu sa situacijom. 
Zaljubljenik sam u pale look - dark lips stil, mada mi nude ruž nije nepoznanica. 



Koristila sam :

1. Oriflame Illuskin Foundation (Porcelain)
2. Flormar korektor u stiku (Medium Beige)
3. Manhattan rumenilo- Powder Rouge Tender Touch ( Purple me on 39P )
4. Essence crna mat sjena ( Black is the new black )
5. Max Factor Creme Puff kameni puder (Translucent)
6. Loreal Miss Manga maskara
7. Flormar olovku za obrve
8. Essence Shading Powder - Bronzer i Hajlajter ( 02 Medium )
9. Essence Eyeliner Pen Super fine
10. Catrice Chocolate Nudes paletu sjena
      - Mat najsvjetliju sam stavila na kompletan kapak jer je super podloga 

      - Shimmer najsvjetlija bude odmah ispod obrve, baš je 'shiny' i elegantno izgleda 
   
Crnu Essence sjenu sam koristila da "izblendam" eyeliner na krajevima. Fino izgleda. Malo sam eksperimentisala. 

  



Jučer sam koristila dva ruža:

Manhattan Creamy and Care 95D - Nude mat ruž koji još uvijek ne mogu da nađem... Ili se ne trudim dobro,
A navečer sam stavila Avon 3D Plumping ruž - Power Trip nijansa koji je jedan od postojanijih ruževa s kojim sam se susretala. Rado ga koristim jer izgleda elegantno i preživi večeru i piće - dva.
Kako izgleda na mojim usnama možete vidjeti na Valentine's day Makeup look postu OVDJE

Nadam se da će vam se svidjeti.. :D


Hvala na čitanju ,

Mia.


Pogledajte desno na vrhu stranice - Pratite me na Google Friend Connect. 

9 comments:

  1. I nama je bilo preeedivno :) :*
    Odličan post draga, samo nastavi :)

    ReplyDelete
  2. Your makeup is so lovely! 😎 http://www.bauchlefashion.com

    ReplyDelete
  3. I couldn't understand a word but your makeup is so beautiful:-)

    <3: Jasmin N | littlethingswithjassy.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. you have option to translate text on a top of a page :D thank you darling. <3

      Delete
    2. oh, I didn't notice that :D whoopsie!

      Delete