17/03/2016

ESSENCE: XXXL longlasting lipgloss Velvet Matt ( 17 Hot Brownie )

Kad odlučim sama sebe da počastim onda mnogo vremena provedem birajući šta će to biti. Osim u ovom slučaju. U ovom slučaju sam ušla u CM u potrazi za nude mat ružem, a kupila "sjaj za usne" u nimalo nude boji.
Šta me je privuklo na ovome? Velvet MATT naljepnica. I nijansa koja izgleda mnogo tamnije na aplikatoru nego na usnama.

When I decide to by a gift for myself I spend a lot of time choosing what it will be. Except in this case. In this case I entered the CM in search of nude matte lipstick and bought "Lip Gloss" in no nude color.
What attracted me to this? VELVET MATT label and shade that looks a lot darker on the applicator than on the lips.




Tu sam odmah mislila da ljubav prestaje. Nakon korištenja sam mišljenje promijenila odmah.

Pakovanje je kao i svako Essence sjajilo za usne. Meni su pakovanja uvijek bila elegantna i kjut. Za nekih 5KM, kolika je cijena, dobijete 4,5 ml proizvoda.

Here I immediately thought that the love stops. But after using it I changed my mind completely.
Package is like any Essence Lip Gloss. I always loved them. You get a 4.5 ml of the product.


matt = a must! if you love this lip trend, the velvety-matt, long-lasting lipglosses are ideal for you! the light, mousse-like texture lasts on your lips for several hours without drying them out. particularly easy to apply thanks to the flat applicator.


Harry Potter and Deathly Hallows! LOVE!

Da je mat onoliko koliko sam očekivala i nije. Ima neki blagi mat završetak i u odnosu na ostale mat ruževe, bilo da su tečni ili ne, uopće ne isušuje usne. Miriše vrlo ugodno i podsjeća me na balzam za usne. 

Stvar koja je popravila prvi utisak je upravo to da su mi usne super dok ruž/sjaj stoji na njima i nakon što ga skinem. 
Druga stvar je to da je ovaj ruž preživio sok, kafu, ručak i još par sati grickanja i čavrljanja. Na usnama nije ostao prvobitni sloj, ali su usne ostale dovoljno tonirane da je apsolutno neprimijetno da se jedan sloj skinuo. 
Sjajilo/ruž je kremasto i nježno. I iskreno, vrlo sam zadovoljna. 

Pigmentiran - DA!
Postojan - DA! 
Ugodan za usne - DA!
Mirišljav - DA!

Prvi utisak i nije bio baš sjajan, ali ovaj ruž/sjajilo je super!  

It is not that matte that I expected it to be. There is some slight matte finish and compared to other matte lipstick, whether liquid or not, it does not dry out the lips. It smells very pleasant and reminds me of lip balm.

The thing that has improved first impression is just that my lips are soft while lipstick / gloss  ison them and after I remove it.
Another thing is that this lipstick survived juice, coffee, lunch and a few hours of nibbling and chatting. Initial  layer got removed of the lips, but lips remained sufficiently tinted.
Gloss / lipstick is creamy and soft. And frankly, I'm very pleased.

Pigmented - YES!
Stays on - YES!
Pleasant Gloss - YES!
Smells nice - YES!


The first impression was not so great, but this lipstick / lip gloss is cool!



Ako volite onaj strogi mat bez "mekoće" boje na usnama, nisam baš sigurna da ćete biti zadovoljni ovim sjajilom. :) 

If you like the strict mat without the "softness" of color on the lips, I'm not sure you'll be satisfied with this lipgloss. :)

Kako to izgleda na mojim usnama...

On my lips...


Da li ste vi probale Essence Velvet Matt ruževe?
Vaše mišljenje? 

Hvala na posjeti...
Mia. :)

Have you used Essence Velvet Matt lipstick?
Your opinion?

Thanks for visiting ...

Mia. :)

14 comments:

  1. Prodano! :)
    Reci mi, gdje si nabavila HP narukvicu? Divna je!

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha hvala :D

      naručila je od neke djevojke (E-bay posrednik) prije par mjeseci :D


      Hvala na posjeti. Pusa. <3

      Delete
  2. bas je mnogo lijepa boja sjaja :D odlicno je sto ne isusuje usne jer to meni stvara veliku muku kako su moje usne vec suhe same od sebe :D super ti pristaje ova nijansa :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja bih voljela da je maaaalo tamniji. Ali šta je tu je :D
      Hvala ti. <3

      Delete
  3. odlican , ja isto razmisljam da ga uzmem, mislim da ce na mojim usnama biti tamniji (nadam se) jer kad god gledam recenzije ruzeva po blogovima, sve mi izgleda svjetlije nego sto bude na mojim usnama (gr ruzevi i essence olovke) =D . Volim citati recenzije ovih novih Essence proizvoda =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma to je vjerovatno malo i do fotografija i svjetlosti. :D

      Hvala na posjeti. <3

      Delete
  4. Wow that color is amazing! I hope I will manage to get it soon in my country. Here we don't have the Velvet Matt ones. And the color totally suits you!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I believe it will get there soon. I Was waiting for it also for a few months :D thank you.

      thank you so much for visiting. <3

      Delete
  5. Obozavam Essence proizvode al sam bila malo skepticna prema ovome.
    Hvala za review, ovo mi je iduce na listi kupovine :)

    honeysroyaltybeauty.blogspot.hr

    xo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da sam pomogla. :D

      Hvala na posjeti. <3

      Delete
  6. odlicna boja!
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/2016/03/vintage-dress_18.html

    ReplyDelete
  7. I really want to get one of these to try! :) I have MAC Retro Matte Liquid Lipcolor, so I want to see how this much cheaper product would compare. :)

    yukitty.net

    ReplyDelete
    Replies
    1. I didn't use any of MAC products so I don't know whats the difference but I believe that this lipgloss is underrated :D

      thanks for visiting. <3

      Delete