22/03/2016

NEW IN: MANHATTAN Soft Compact Powder


Kao što već znamo, Manhattan kozmetika se povlači sa tržišta u BiH i uskoro će doći neki novi brend na naše tržište. Ja imam par pretpostavki ali ću to ostaviti po strani dok ne bude javno.
Od Manhattan kozmetike smo i ja i mama najviše koristile ruževe jer su super kvalitetni i pristupačni. Mislim da je su ti ruževi jedini sa nijansama koje mojoj mami baš odgovaraju, jer je moja mama prilično izbirljiva. Meni je to lakše bilo mada neću nikada prežaliti što ne mogu da nađem Creamy and Care ruž u nijansi 95D. Imam osjećaj da je samo jedan napravljen. :(
Pored ruževa sam koristila olovke za oči, sjene i onaj Endless Stay Makeup Longlasting tečni puder, koji mi je bio super ali samo zimi, jer ljeti na mom licu ima rozi podton. 
Sve u svemu, Manhattan kozmetika ima super proizvoda. 

Prije neki dan, kada sam pročitala navedenu informaciju, prošetala sam do CM-a da kupim kakvu-takvu zalihu i odlučim se da kupim i kameni puder koji do sada nisam koristila. U CM-u je sniženje 50% na sve njihove proizvode do isteka zaliha, pa sam uhvatila ono ugodno-s korisnim, s obzirom  da mi je Max Factor Creme Puff pred kraj. 


As we already know, Manhattan cosmetics withdraws from the market in Bosnia and Herzegovina soon and we will get a new brand in our market. I have a couple of assumptions but I will leave it aside until it is made public.
From Manhattan cosmetics, me and my mom most used lipsticks because they are super good quality and affordable. I think that these lipsticks and the only with shades that my mom really loves, because she is pretty picky. It is much easier with me although I'll never get over that I can not find Creamy and Care lipstick in shade 95D. I have a feeling that there was only one made. :(
I also used eyeliners, eyeshadows and the Endless Stay Makeup long lasting foundation, which was great on my face only on winter. 
All in all, Manhattan Cosmetics has a great products.

The other day, when I read the that information, I walked up to the CM to buy some kind of stock and decide to buy a compact powder that so far I have not used. The CM in the reduction of 50% on all of their products until stocks last, I caught it a pleasant-with useful, considering that my Max Factor Creme Puff is almost gone.



Pakovanje je malo, kompaktno i prilično čvrsto. Poklopac je transparentan, a "kućište" ima dva tzv. nivoa. Jedan nivo je posudica sa puderom, a ispod je otvor u kojem stoji spužvica za nanošenje. Mada ga ja nanosim četkicom jer mi spužvica nije nešto drago. Spužvice iz pudera ostavim za dekoracije na noktima. :D
U pakovanju dobijete 9gr i rok trajanja je 30 mjeseci. 

Nijansa koju sam ja uzela je Transparent(0) jer mi te transparentne najviše odgovaraju. Puder baš prijatno miriše (meni najbitnija stvar realno ) i dovoljno matira lice. Nakon testiranja od 10ak dana, par izlazaka, koncert sa kojeg sam izašla mokra ko čep od skakanja (Van Gogh je zakon) , moram da kažem da je fiksiranje šminke sa ovim puderom pun pogodak! Definitivno je bolji od svih dosadašnjih koje sam koristila. Što znači da ću otići po zalihe ovog pudera ako do sad nije sve rasprodano. :$

Packaging is a small, compact and very tight. The cover is transparent, and package has two so-called levels. One level is powder and below is part with sponge applicator. Although I apply it with a brush because sponge is not something I like to use. I use sponge applicators for decorations on the nails. : D
In the package you get 9 grams and life time is 30 months.

The shade that I took is Transparent (0) because for me and my face transparent is best match. Powder has very pleasant smell (to me it's the most important thing ) and it is very good for mattifying. After testing the 10 or so days, a couple of dates, concert from which I came out all sweaty from jumping (Van Gogh band is perfection!), I have to say that the fixing of makeup with this powder is hit! Definitely better than all previous I used. Which means I'll go after to buy the stocks of powder if it is not all sold out. 






Da li je neko od vas koristio ovaj puder?
Vaše mišljenje?

Šta mislite, koji novi kozmetički brend dolazi u BiH?

Pratite me na Google Friend Connect. Tipka je na dnu stranice ˇˇ.
Promijenila sam izgled bloga. Nadam se da vam se sviđa. 


Hvala na čitanju...

Mia.


Have any of you used this powder?
Your opinion?


Follow me on Google Friend Connect. Button is at the bottom of the page.
I changed the look of  blog. I hope you like it.


Thanks for reading ...

Mia.

9 comments:

  1. koristila sam ovaj puder u nijansi Vanilla (nisam sigurna) i bio mi je odlican :D ovo je odlicna prilika da kupim ponovo isti takav ali kakva je rasprodaja tesko da ista i nadjem :/ sve u svemu ovom puderu dajem 10/10 :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Velika je šteta što će se desiti ovo sa Manhattankozmeetikom. Imaju super stvari.

      I ja se bojim da neću moći bar jooš 2 kupiti da imam. On mi je no1 trenutno!!

      Delete
  2. I ja se nadam MUR, ali sumnjam...nismo mi te srece :D a nisam probala ovaj puder...a manhattan ce definitivno nedostajati na policama :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako bude MUR tačno ćemo da se preporodimo svi kolektivno. :D


      ja plačem al' zbog ovog pudera ništa ne spada hahahah

      Delete
  3. Hahahhaa, Van Gogh mi je omiljena grupa i generalno mi imaju najbolje pesme pa te razumem u potpunosti! :D Bas si me obradovala :) Nisam probala ovaj puder, jer mislim da ovaj brend nema kod nas u Srbiji :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. oni su meni vrh! energija koju prenose, kako nastupaju... wow!

      steta. stvarno je super.
      A eto nece ni kod nas vise biti :D

      hvala na posjeti <3

      Delete
  4. I hope to get more of Manhattan makeup before it runs out!

    Ursula

    www.blueridgebeautyblogger.com

    ReplyDelete